مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران:

شهرداری ساری نقش خود را در حفظ ارزش‌های دفاع مقدس به خوبی نشان داد

سردار «عبدالله ملکی» ضمن قدردانی از همکاری شهرداری ساری برای ساخت مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس مازندران گفت: سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری ساری نیز با حضور چشمگیر در این مکان نقش خود را در حفظ ارزش‌های دفاع مقدس به خوبی نشان داده است.
کد خبر: ۴۱۰۸۹۶
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۹ - 15August 2020

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، سردار «عبدالله ملکی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران پیش از ظهر امروز در جلسه پیگیری تسریع روند ساخت مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان مازندران که با حضور «عباسعلی رضایی» فرماندار ساری، «عباس رجبی» شهردار ساری، «علیجان شمشیربند» رئیس شورای اسلامی شهرساری در اداره کل حفظ آثار استان برگزار شد، تکمیل مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس مازندران را یکی از دغدغه‌های مهم برشمرد و اظهار داشت: دفاع مقدس برای همه اقشار مردم است و همه ما وظیفه داریم برای زنده نگه‌داشتن فرهنگ آن همت کنیم.

وی ضمن قدردانی از همکاری شهرداری ساری برای ساخت این مجموعه به حضور فعال‌تر شهرداری در ساخت این مرکز اشاره کرد و گفت: سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری ساری نیز با حضور چشمگیر در این مکان نقش خود را در حفظ ارزش‌های دفاع مقدس به خوبی نشان داده است.

شهرداری ساری نقش خود را در حفظ ارزش‌های دفاع مقدس به خوبی نشان داد

مدیرکل حفظ آثار و نشر و ارزش‌های دفاع مقدس مازندران با بیان اینکه از شهردار جوان، ساعی و انقلابی مرکز استان به واسطه پیگیری‌های مستمر و تلاش او برای ساخت مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس قدردانی می‌کنم، متذکر شد: بخشی از مجموعه فاو در این محوطه توسط شهرداری انجام شد و انتظار داریم مابقی عملیات عمرانی نیز در کارنامه فعالیت‌های شهردار ساری ثبت شود.

مشارکت شهرداری ساری در ساخت مرکز فرهنگی دفاع مقدس ایثار است

«عباسعلی رضایی» فرماندار ساری نیز به اهمیت مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس مازندران اشاره کرد و گفت: این مکان یادآور رشادت‌ها و دلاوری‌های رزمندگان مازندرانی در هشت سال دفاع مقدس است.

شهرداری ساری نقش خود را در حفظ ارزش‌های دفاع مقدس به خوبی نشان داد

وی ضمن قدردانی از همکاری شهرداری ساری در ساخت مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس مازندران افزود: مشارکت شهرداری در ساخت این مرکز با توجه به شرایط نامناسب اقتصادی؛ ایثار است.

فرماندار ساری با بیان اینکه مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس مطالبه مردم و خانواده‌های شهداست، از حضور شهرداری ساری در روزهای آینده در تکمیل این مرکز خبر داد.

شهرداری ساری نقش خود را در حفظ ارزش‌های دفاع مقدس به خوبی نشان داد

مشارکت در ساخت مرکز فرهنگی اولویت فعالیت‌های شهرداری است

«عباس رجبی» شهردار ساری نیز از همکاری شهرداری ساری در ادامه ساخت و تکمیل محوطه فاو مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس مازندران در روزهای آینده خبر داد.

وی با بیان اینکه مشارکت در ساخت این مرکز فرهنگی اولویت فعالیت‌های شهرداری است، افزود: احداث مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس اقدامی ارزشمند در مرکز مازندران است که نشان‌دهنده اهميت موضوع دفاع مقدس و انتقال ارزش‌های آن به نسل آینده است.

شهرداری ساری نقش خود را در حفظ ارزش‌های دفاع مقدس به خوبی نشان داد

رجبی گفت: برای ساخت و تکمیل محوطه فاو در این مرکز فرهنگی از ظرفیت و توانمندی سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری استفاده می‌شود.

شورای اسلامی شهر ساری همگام با شهرداری پای کار است

«علیجان شمشیرند» رئیس شورای اسلامی شهر ساری نیز تصریح کرد: باید تلاش کنیم تا فرهنگ دفاع مقدس نسل به نسل به آیندگان منتقل شود و مرکز فرهنگی دفاع مقدس مازندران بهترین و مقدس‌ترین فضای ارزشمند در این راستا است.

وی افزود: در ساخت مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس مازندران که یادآور رشادت‌های رزمندگان هشت سال دفاع مقدس است شورای اسلامی شهر ساری همگام با شهرداری پای کار است.

شهرداری ساری نقش خود را در حفظ ارزش‌های دفاع مقدس به خوبی نشان داد

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار