نماینده مردم الیگودرز در مجلس:

روی کارآمدن دولت جوان انقلابی به افزایش کارآمدی و چابک‌سازی منجر می‌شود

محمد خدابخشی گفت: اگر یک دولت جوان انقلابی تشکیل شود بسیاری از مشکلات موجود در کشور برطرف خواهند شد؛ چرا که تفکر انقلابی و روحیه جوانی در کنار هم یک نشاط و شادابی در دستگاه‌های گوناگون بوجود خواهد آورد.
کد خبر: ۴۱۰۹۴۰
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۰:۰۹ - 15August 2020

روی کارآمدن دولت جوان انقلابی به افزایش کارآمدی و چابک‌سازی منجر می‌شودبه گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‎پرس، محمد خدابخشی نماینده مردم الیگودرز در مجلس در گفت‌وگویی به دولت جوان انقلابی مد نظر رهبر معظم انقلاب اسلامی اشاره کرد و اظهار داشت: افرادی که عهده دار مسئولیتی در کشور می‌شوند می‌بایست روحیه جهادی داشته باشند و البته اگر روحیه جهادی بخواهد اثر مثبت بگذارد نیاز بوده که آن مسئول از توان جسمی و فکری بالایی نیز برخوردار باشد.

وی در ادامه افزود: مسئولان باید وقت زیادی را برای حل مشکلات مردم بگذارند و با توجه به مشکلاتی که در کشور وجود دارد کسانی که مسئولیت می‌پذیرند باید به صورت شبانه روزی کار کنند تا این مشکلات حل و فصل شوند.

نماینده الیگودرز در مجلس به تاثیر دولت جوان انقلابی برای حل مشکلات کشور اشاره و اظهار داشت: روی کارآمدن دولت جوان انقلابی به افزایش کارآمدی و چابک‌سازی یک سیستم منجر می‌شود و این مسئله بسیار حائز اهمیت است ضمن اینکه باید از نظرات کارشناسی با تجربه‌ها هم بهره‌مند شوند.

این نماینده مردم در مجلس در ادامه تاکید کرد: بنابراین؛ برای پیشبرد اهداف و امورات کشور باید یک دولت جوان و انقلابی تشکیل شود تا اینکه از سد مشکلات بوجود آمده عبور کنیم؛ بالاخره روحیه جوانی و انقلابی در کنار هم می‌تواند بسیاری از گره‌ها را باز کند.

منبع: خانه ملت

انتهای پیام/ 341

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار