مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس خوزستان:

آزادگان سرافراز ایران اسلامی، سند زنده حقوق ضد بشری عوامل استعمارند

سردار عباس یوسفی گفت: رسانه‌ها باید با زبان شیوای قلم و تصویر به دنیا بفهمانند که آزادگان سرافراز ایران اسلامی، سند زنده حقوق ضد بشری عوامل استعمارند.
کد خبر: ۴۱۰۹۴۶
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۱:۱۰ - 15August 2020

آزادگان سرافراز ایران اسلامی، شهدای زنده حقوق ضد بشری عوامل استعمارند

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اهواز، سردار «عباس یوسفی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان امروز با حضور در دفتر نمایندگی خبرگزاری دفاع مقدس خوزستان به اهمیت رسانه ای شدن جایگاه و نقش آزادگان نزد نسل جوان امروز پرداخت و اظهار داشت: رسانه ها باید با زبان شیوای قلم و تصویر به دنیا بفهمانند که آزادگان سرافراز ایران اسلامی، سند زنده حقوق ضد بشری عوامل استعمارند.

وی افزود: در حالی ایران اسلامی به واسطه رافت و اخلاق تاکید شده در دین مبین اسلام بهترین برخوردها را با اسرای عراقی داشت که آزادگان ایثارگر ما بدترین دوران ها را در اسارات‌گاه‌های رژیم بعث عراق سپری کردند.

سردار یوسفی ضمن تبریک سالروز بازگشت آزادگان به میهن اسلامیمان گفت: شور و شعف مردم در روزهای ابتدایی ورود آزادگان به خاک مقدس خوزستان وصف ناشدنی بود و ای کاش امکانات و رسانه های نوین امروزی می بودند تا نسل جوان آن همه شور و شعف را در فضای مجازی می دیدند و به ایرانی بودن خودشان افتخار می کردند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خوزستان یکی از امورات مهم و اساسی مربوط به برنامه های چهلمین سالگرد دفاع مقدس را ثبت و ضبط خاطرات و تاریخ شفاهی آزادگان دانست و افزود: قطعا درصدی از محتوای کتاب های منتشر شده مان را در سال جدید به جامعه سرافراز آزاده اختصاص می دهیم که تاریخ بداند این شهدای زنده چه نقش بی بدیلی در دفاع از کشور و آرمان های بلند و متعالی نظام داشتند و چه زجرها و سختی ها کشیدند تا دوباره توانستند بر خاک پاک کشورشان بوسه بزنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار