دیدار معاون استاندار مازندران با آزاده جانباز «مهدی مقیمی» + تصاویر

به مناسبت گرامیداشت روز خانواده و تجلیل از بازنشستگان و در آستانه سالروز ورود تاریخی آزادگان به خاک ایران اسلامی، «رقیه صفری» معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری مازندران با حضور در منزل آزاده جانباز «مهدی مقیمی» از وی قدردانی کردند.
کد خبر: ۴۱۰۹۴۸
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۲:۰۶ - 15August 2020

به گزارش دفاع‌پرس از ساری، به مناسبت گرامیداشت روز خانواده و تجلیل از بازنشستگان و در آستانه سالروز ورود تاریخی آزادگان به خاک ایران اسلامی، «رقیه صفری» معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری مازندران و «ریاحی» مشاور استاندار و مسئول هماهنگی امور ایثارگران، «سمیه قاسمی طوسی» مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری و ولایتی مدیر گزینش استانداری با حضور در منزل آزاده جانباز «مهدی مقیمی» از وی قدردانی کردند.

«رقیه صفری» معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری مازندران در این دیدار با اشاره به اینکه آزادگان با استقامت و پایداری، در پاسداری و تبیین آرمان‌های امام (ره)، انقلاب اسلامی و نظام مجاهدت کردند، گفت: این عزیزان اسوه صبر و اسقامت و الگوی ایثار برای ما و آیندگان هستند.

معاون استاندار مازندران با بیان اینکه باید جامعه ما بویژه جوانان را با آموزه‌های ایثارگران آشنا کرد، افزود: هر خانواده‌ای برای تحکیم بنیان خود و حرکت در مسیر متعالی آینده به درسی که شهیدان والامقام و ایثارگران به ارمغان گذاشتند، نیاز دارد.

در پایان این دیدار لوح سپاسی از سوی استاندار مازندران توسط معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری به «مهدی مقیمی» به پاس تجلیل از سال‌ها تلاش و مجاهده در سنگر کار و دوران دفاع مقدس اهداء شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار