فرمانده سپاه رامسر خبر داد؛

اجرای ۵ مرحله کمک مومنانه در شهرستان رامسر

سرهنگ محمدرضا خمسیه به موج دوم نهضت کمک‌های مومنانه اشاره کرد و گفت: تاکنون آتش به اختیار پنج مرحله کمک مومنانه در سطح شهرستان رامسر اجرا شد.
کد خبر: ۴۱۰۹۵۴
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۱:۱۵ - 15August 2020

اجرای ۵ مرحله کمک مومنانه در شهرستان رامسربه گزارش دفاع‌پرس از ساری، سرهنگ «محمدرضا خمسیه» فرمانده سپاه رامسر امروز در جمع هیئات عزاداری و هیئت امنای مساجد این شهرستان با اشاره به اینکه درس امام حسین (ع) درس آزادگی و بصریت است، اظهار داشت: بچه‌های مسجدی و هیئتی از ابتدای شیوع کرونا همه پروتکل‌ها را رعایت کردند و در ضدعفونی، کمک مومنانه، تغسیل اموات و در صحنه دیگر مقابله با کرونا در میدان بودند.

خمسیه با بیان اینکه هیئتی‌ها انتظار دارند همه پروتکل‌ها را رعایت کنند، افزود: نباید در جامعه اینگونه باشد که برخی ناهنجاری آزاد و شعائر اسلامی رعایت نشود.

فرمانده سپاه رامسر در ادامه به کنترل شیوع ویروس کرونا هم اشاره و خاطرنشان کرد: باید محدودیت‌هایی در کار‌های غیر ضروری ایجاد شود.

به گفته خمسیه در کنار برگزاری مراسم‌های ایام‌ محرم با رعایت دستورالعمل‌ها، باید پویش‌های مختلفی نیز شکل بگیرد.

فرمانده سپاه رامسر در پایان به  موج دوم نهضت کمک‌های مومنانه که لبیک به ندای رهبر معظم انقلاب بود اشاره و متذکر شد: قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) در سپاه رامسر فقط نقش هماهنگی را دارد و همه مردم در آن شریک هستند و تاکنون  آتش به اختیار پنج مرحله کمک مومنانه در سطح شهرستان اجرا شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار