نماینده ولی‌فقیه در بوشهر:

لابی‌های صهیونیسم با استفاده از رسانه در پی سقوط معنوی خانواده‌ها هستند

آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری با اشاره به اینکه لابی‌های صهیونیسم با استفاده از ابزار رسانه در پی ابتذال و سقوط معنوی خانواده‌ها هستند، گفت: خانواده تراز اسلام، خانواده ایمانی، تقوایی و اخلاقی است که در مسیر تمدن اسلامی گام برمی‌دارد.
کد خبر: ۴۱۰۹۵۷
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۱:۳۱ - 15August 2020

لابی‌های صهیونیسم با استفاده از سانه در پی سقوط معنوی خانواده‌ها استبه گزارش دفاع‌پرس از بوشهر، آیت‌الله «غلامعلی صفایی بوشهری» امام جمعه بوشهر امروز در نشست خبری با رسانه‌ها به مناسبت روز ملی خانواده و تکریم بازنشستگان اظهار داشت: شایسته است که مهرورزی به عنوان فرهنگ غالب در تمامی ساختار جامعه نهادینه شود.

وی با بیان اینکه سرمایه و نیروی انسانی دو عامل مهم و تأثیرگذار و قدرت آفرین در نظام اجتماعی است گفت: به ‌کارگیری ترکیب مؤثر و کارآمدی از آن دو منبع، موجبات موفقیت را فراهم می‌آورد و پایه این فرایند سرآغازش از کانون تعلیمی و تربیتی نهاد خانواده شکل می‌گیرد.

امام جمعه بوشهر خاطرنشان کرد: شکران داشته‌های الهی، مدیریت زمان، آرامش فکری و افزایش آگاهی از ارزشمندترین و متعالی‌ترین فرهنگ دینی و اجتماعی در جوامع و به ویژه در نهاد خانواده است.

صفایی بوشهری با بیان این مطلب که نهاد خانواده بهترین نهاد اجتماعی برای سرمایه‌گذاری علمی و تربیت منابع انسانی کارآمد و شایسته است افزود: موفقیت جامعه مترتب بر رشد معنوی، علمی و بصیرتی خانواده است.

نماینده ولی‌فقیه در استان بوشهر با اشاره به اینکه لابی‌های صهیونیسم با استفاده از ابزار رسانه در پی ابتذال و سقوط معنوی خانواده‌ها هستند، تصریح کرد: خانواده تراز اسلام، خانواده ایمانی، تقوایی و اخلاقی است که در مسیر تمدن اسلامی گام برمی‌دارد.

صفایی بوشهری با بیان اینکه بازنشستگان ریشه و شناسنامه خانواده هستند، عنوان کرد: بازنشستگان درخت‌های پرثمر و سرافراز جوامع هستند که همه در سایه آنان زندگی می‌کنند.

امام جمعه بوشهر با بیان اینکه توجه به بازنشستگان یعنی توجه به ریشه و اساس جامعه، افزود: بازنشستگان نیازمند توجه جدی و کارآمد اقتصادی می‌باشند.

وی اظهار داشت: بازنشستگان در شرایطی که زندگی آنان گسترده‌تر شده است، باید حوزه اقتصاد آنان نیز گسترده شود در حالی‌ که با بازنشستگی، اقتصاد بازنشستگان تقلیل می‌یابد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار