فرماندار شهرستان کنگان؛

معرفی دستاوردهای دفاع مقدس با استفاده از فضای مجازی در کنگان

سید علی پاک نژاد به برنامه‌ریزی فعالیت‌های اثرگذار در فضای مجازی اشاره کرد و گفت: تهیه فایل pdf کتاب‌های حوزه دفاع مقدس و وصیت‌نامه شهدا برای نشر در فضای مجازی در دستور کار اعضا قرار گیرد.
کد خبر: ۴۱۰۹۵۹
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۳:۱۳ - 15August 2020

به گزارش دفاع‌پرس از بوشهر، «سید علی پاک نژاد» فرماندار شهرستان کنگان امروز (شنبه) در جلسه شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت شهرستان و چهلمین سالگرد دفاع مقدس اظهار داشت: برنامه‌ریزی لازم برای اجرای برنامه‌های بزرگداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس در سطح شهرستان و برگزاری باشکوه این برنامه‌ها به عمل می‌آید.

وی بر پاسداشت ارزش‌های دفاع مقدس و نهادینه‌سازی فرهنگ ایثار در جامعه تأکید و تصریح کرد: دل نوشته‌ها و یادداشت‌های شهدا و ایثارگران دفاع مقدس بخشی از تاریخ درخشان کشور ما است.

پاک نژاد اضافه کرد: تدوین تاریخ شفاهی دوران دفاع مقدس و انتقال ارزشمند مفاهیم آن گامی ارزشمند در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است.

وی به برنامه‌ریزی فعالیت‌های اثرگذار در فضای مجازی اشاره و بیان کرد: تهیه فایل pdf کتاب‌های حوزه دفاع مقدس و وصیت‌نامه شهدا برای نشر در فضای مجازی در دستور کار اعضا قرار گیرد. نهادهای فرهنگی شهرستان بستر مناسب را برای ساخت و نشر ارزش‌های دفاع مقدس را در قالب کتاب، عکس و سایر محصولات فرهنگی فراهم کنند.

پاک نژاد بر ضرورت انتقال فرهنگ، ایثار و شهادت به نسل جوان و نوجوان تأکید و افزود: یکی از دستاوردهای انقلاب اسلامی دفاع مقدس است، شهدا و ایثارگران دفاع مقدس الگویی برای جوانان و نوجوانان هستند و ترویج و گسترش فرهنگ پربار ایثار و شهادت بهترین و مؤثرترین راه انتقال ارزش‌ها و زنده نگه‌داشتن این فرهنگ محسوب می‌شود.

وی به تجلیل از پیشکسوتان دفاع مقدس شهرستان اشاره و بیان کرد: تکریم خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران یکی از اقدامات اساسی در پاسداشت و حفظ ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب اسلامی است.

فرماندار کنگان به بیان دستاوردهای ارزشمند هشت سال دفاع مقدس در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت تأکید کرد و گفت: اقتدار، امنیت و عزت کشور مرهون خون شهدا است.

فرماندار کنگان با بیان اینکه سالروز ورود آزادگان سرافراز به میهن اسلامی را در پیش داریم، خاطرنشان کرد: برای اجرای برنامه‌های این روز در سطح شهرستان کنگان برنامه‌ریزی صورت گیرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها