پیام تبریک فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر 21 حمزه(ع) آذربایجان به مناسبت 26 مردادماه

امیر «میرزایی» با صدور پیامی، 26 مردادماه سالروز بازگشت آزادگان به میهن اسلامی را تبریک گفت.
کد خبر: ۴۱۱۰۰۲
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۰ - 16August 2020

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از آذربایجان‌شرقی، امیر سرتیپ دوم ستاد، «عیسی میرزایی»، فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر 21 حمزه(ع) آذربایجان با صدور پیامی، 26 مردادماه سالروز بازگشت آزادگان به میهن اسلامی را تبریک گفت.

متن پیام امیر میرزایی به شرح زیر است:

تاریخ دفاع مقدس سرشار از خودگذشتگی‌
ها و جانفشانی های رزمندگان غیور است، بزرگ مردانی که در این مسیر دوران بسیار سختی را تجربه کردند. صبر و استقامت اسرا، گواه شکوه و صلابت مردمانی است که برای احقاق حق خویش از هیچ تلاشی فروگذاری نمی کنند.
 
آنان شکنجه و درد اسارت را با ایمان راسخ خویش تحمل و اسارت‌گاه‌ها را به دانشگاه‌های تربیت انسان های مجاهد و آزاده تبدیل کردند.
 
ایستادگی و مقاومت تاریخ ساز آزادگان عزیز، نماد حقانیت و اراده مصمم ملت ایران در تداوم انقلاب اسلامی و «نه» گفتن به نظام سلطه و استکبار و فداکاری در راه دفاع از استقلال و کیان و تمامیت ارضی کشور به شمار می‌رود.
 
ملت قدر شناس ایران، عزت، اعتلاء و پیروزی خود در دفاع مقدس و تمامی عرصه‌های نبرد با نظام سلطه را مدیون همه ایثارگران و به ویژه آزادگان عزیزی می دانند که در برابر بدخواهان نظام و انقلاب، تمامی هستی و وجودشان را ایثار کردند و برای همیشه به این فرزندان غیور و دلاور خویش می‌بالند.
 
سرتیپ دوم ستاد - عیسی میرزایی
ارشد نظامی آجا در استان‌های آذربایجان‌شرقی و اردبیل
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار