جمعیت الوفاق بحرین:

عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی خیانت است

جمعیت الوفاق بحرین در بیانیه‌ای شدیداللحن نسبت به توافق اخیر امارات و رژیم صهیونیستی واکنش نشان داد و اعلام کرد که عادی سازی روابط با تل‌آویو خیانت است.
کد خبر: ۴۱۱۰۱۵
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۲ - 16August 2020

عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی خیانت استبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس جمعیت الوفاق بحرین در بیانیه‌ای نسبت به توافق اخیر امارات و رژیم صهیونیستی درخصوص علنی سازی روابط فیمابین واکنش نشان داد. در این بیانیه آمده است: عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی خیانت است و هیچ‌کس مشروعیت انجام آن را ندارد. این قضیه‌ای ثابت است که جای هیچ بحثی ندارد. مبارزه ما با پروژه سازش شما پایانی ندارد.

در ادامه بیانیه آمده است: هروله به سوی عادی سازی روابط با دشمن صهیونیستی خیانت به امت است. این اقدام به منزله سقوط مبانی، اصول تعهدات انسانی، ارزش‌های اسلامی و قومی است و خروج از اجماع عرب، بنایی خطیر برای آینده‌ای ناپایدار، غرق در وابستگی و تسلیم کردن کشورهایمان به استعماری جدید است که زبانی جز زبان ظلم و توطئه نمی‌شناسد. ما از دولت برادر امارات می‌خواهیم که از موضع ناهنجار خود که خلاف اجماع مردم خود، ملت‌های اسلامی و عرب است بازگردد.

در این بیانیه گفته شده است: حال که رسانه‌های مختلف از بحرین به عنوان کشور بعدی که برای دستیابی به توافقی با رژیم صهیونیستی و برای خیانت به قضیه فلسطین در هروله است نام می‌برند، (اعلام می‌کنیم) خیانت به امت اسلامی و قضیه اول امت، یعنی موضوع فلسطین اشغالی و قدس شریف، مسئله‌ای نیست که جایی برای بحث و تبادل نظر دیدگاه‌های متعدد داشته باشد، بلکه این مرزی بین خیر و شر، میان برخورداری از حاکمیت و سرسپردگی و بین انسانیت و وحشیگری و تروریسم است، مشخص است که این‌ها هرگز نمی‌توانند در یکجا و با هم جمع شوند.

این حرکت در جهت تبعیت از صهیونیست‌ها، (تنها) برای طرفی که برای ارتکاب این جنایت می‌کوشد تحولی استراتژیک محسوب می‌شود، بحرین و بحرینی به این تحول وقعی نمی‌نهد و برایشان معنایی ندارد، این اقدام قبل از آنکه خیانتی به فلسطین و اسلام و عربیت باشد خیانتی به بحرین و ذره ذره خاک آن است.

هر که به تبعیت از رژیم غاصب صهیونیستی، خواهان توافق برای صلح با تل‌آویو است، دروغگو به شمار می‌رود و سعی بر فریب دیگران دارد. نیازی به توافق و ایجاد هرگونه رابطه میان بحرین و رژیم اشغالگر وجود ندارد.

سو استفاده از عنوان دروغین صلح آن هم با دشمنی قاتل و غاصب هیچ نفعی برای قضیه فلسطین ندارد. ما در اینجا اعلام می‌کنیم و از مردم عزیزمان در بحرین می‌خواهیم که بر گزینه خود مبنی بر رد قاطعانه هرگونه عادی سازی روابط تاکید داشته باشند، هرگونه تعرضی به این عقیده، نقض آشکار حاکمیت بحرین است و هیچ مشروعیتی ندارد.

فریادهایمان را بر سر تمامی سازشکاران، عادی سازان روابط و توطئه کنندگان سرمی دهیم که شما هیچ مشروعیتی برای امضای توافقنامه‌ای که خیانت به بحرین، هویت عربی و سلامی آن، تاریخ، مواضع و همه اقشار آن باشد را ندارید، مخالفت و مقابله ما با این پروژه شما پایانی ندارد.

انتهای پیام/ 411

نظر شما
پربیننده ها