مسئول سازمان بسیج عشایری:

حادثه هولناک چپل هیل نتیجه عجز و درماندگی غرب است

مسئول سازمان بسیج عشایری گفت: حادثه هولناک چپل هیل نتیجه عجز و درماندگی غرب از اثرات نامه مقام معظم رهبری به جوانان جهان جنایت چاپل هیل را میخواهند نتیجه یک اتفاق ساده جلوه می دهند و ردپای اسلام ستیزی در این حادثه را از بین ببرند.
کد خبر: ۴۱۱۰۲
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۵:۱۳ - 14February 2015

حادثه هولناک چپل هیل نتیجه عجز و درماندگی غرب است

به گزارش گروه اجتماعی " دفاع پرس "، سرهنگ آزوغ مسئول سازمان بسیج عشایری در گفت وگو با پایگاه خبری بسیج عشایری ضمن محکوم کردن سکوت رسانههای غربی در پی اقدام جنایتکارانه و شهادت سه تن از مسلمانان کارولینای شمالی در حادثه چپلهیل ، اظهار داشت: بدون شک اگر قربانیان این حادثه، مسلمان نبودند ، امروز غول رسانهای غرب در سکوت خبری بهسر نمیبرد.و حداقل آن را بلافاصله محکوم می کردند.

وی این اتفاقات هولناک را عجز و درماندگی غرب از اثرات نامه مقام معظم رهبری  به جوانان جهان دانستند و به این نکته معظم له اشاره داشتند(درباره انگیزههای سیاهنمایی گسترده علیه اسلام کاوش کنید) که درباره علل وعوامل آن باید به دقت تحلیل و بررسی صورت پذیرد.

سرهنگ آزوغ با انتقاد شدید از این اتفاقات وحشیانه و تبعیض نژادی ، افزودند که این حوادث در کشوری رخ می دهد که ادعای حقوق بشر دارند در حالیکه در کشور خود هیچگونه امنیت جانی ندارند و هر لحظه امکان کشته شدن بر اثر نژاد و رنگ پوست و دین و مذهب دارند.
ایشان در ادامه افزود :در کشوری که هر کسی از راه می رسد و بنا به ایده و سلیقه شخصی و قضاوت خود دست به کشتار می زند و در ماجرای قتل و کشتار سه دانشجوی (چپل هیل) که تنها  گناه آنان داشتن حجاب بود.

این مقام مسئول در ادامه با بیان این نکته که رسانه های مدعی آزادی غربی تلاش می کند حادثه شارلی ابدو را نتیجه تروریست اسلامی نشان دهند و همه مسلمان را متهم به مخالفت با آزادی بیان و انجام عملیات تروریستی کنند؛ولی جنایت چاپل هیل را نتیجه یک اتفاق ساده جلوه می دهند و می خواهند ردپای اسلام ستیزی در این حادثه را از بین ببرند.

سرهنگ آزوغ با محکوم نمودن این اقدام رسانه های غربی از رسانه های آزاداندیش و مستقل جهان و رسانه های اسلامی که امروز وظیفه شان از هر زمان دیگر سنگین تر شده ، برای این که صدای مظلومیت مسلمانان جهان شنیده شود تمام تلاش خود را انجام دهند و از طریق شناساندن حقیقت اسلام جلوی جو سازی رسانه ای را در غرب بگیرندوهرچه سریعو قویتر این جنایت خبیثانه را محکوم و همپوشانی کنند و جامعه اسلامی و بین الملل باید در برابر این کشتار، موضع جدی گرفته و افکار عمومی نیز در برابر این جنایت بیرحمانه سکوت را بشکنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار