فرمانده نیروی زمینی ارتش عنوان کرد؛

خدمات ارزنده اداره بهداشت و درمان نزاجا در عرصه مقابله با کرونا

امیر سرتیپ حیدری گفت: اداره بهداشت و درمان نیروی زمینی ارتش در کنترل شیوع کرونا و درمان بیماران، خدمات ارزنده‌ای را از خود به نمایش گذاشته‌ است.
کد خبر: ۴۱۱۰۶۹
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۸ - 16August 2020

شهدا ستاره‌هایی هستند که مسیر و راه سعادت را برای ما مشخص می‌کنندبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، امیر سرتیپ «کیومرث حیدری» فرمانده نیروی زمینی ارتش در مراسم وداع با پیکر سرهنگ شهید «اصغر عیسی‌آبادی» از شهدای مدافع سلامت بیمارستان خانواده نزاجا اظهار داشت: خداوند برای هر انسانی مرگی را قرار داده است، اما زیباترین، والاترین و ارزنده‌ترین آن شهادت است، به این معنی که شهدای عزیز ما با خداوند معامله کرده‌اند و چه معامله‌ای می‌تواند پرسودتر و ارزشمندتر از این باشد.

وی ادامه داد: در تاریخ معاصر کشورمان، شهدای گرانقدری بوده‌اند که با نفس قدسی حضرت امام خمینی (ره) انقلاب را بیمه کردند و ریشه طاغوت را برچیدند، در این بین شهدای امنیت کشور و شهدای دوران دفاع مقدس از پیشتازان این راه بوده‌اند.

امیر حیدری در بخش دیگری از سخنانش افزود: نیروی زمینی ارتش در عرصه دفاع از حرم اهل بیت (ع) نیز ید طولایی داشته و افسران رشیدی را در این راه تقدیم کرد، امروز نیز آنجه باعث افتخار این نیرو است و موجب شده تا ملت ما به وجود همچین نیرویی افتخار کنند، شهدای عزیز مدافع سلامت هستند و من به روح پاک همه عزیزانی که در مسیر مبارزه با بیماری، مانند شمع سوختند تا سلامت را به جامعه هدیه دهند، درود می‌فرستم.

فرمانده نیروی زمینی ارتش تأکید کرد: شهدا ستاره‌هایی هستند که مسیر و راه سعادت را برای ما مشخص می‌کنند و اگر می‌خواهیم راه ولایتمداری را گم نکنیم، باید همواره نگاهمان به شهدای عزیزمان باشد.

وی با بیان اینکه از ابتدای شروع شیوع ویروس کرونا تمامی بیمارستان‌های نیروی زمینی ارتش به بیماران کرونایی اختصاص پیدا کرده‌اند، گفت: اداره بهداشت و درمان نیروی زمینی ارتش با حضور کادر درمانی مجرب به‌صورت شبانه‌روزی در عرصه کنترل شیوع بیشتر ویروس کرونا و درمان بیماران، خدمات ارزنده‌ای را از خود به نمایش گذاشته‌ است.

امیر حیدری خاطرنشان کرد: سرهنگ شهید اصغرعیسی آبادی همانند نوری است که در آسمان نیروی زمینی ارتش برای همیشه خواهد درخشید و تاریخ این نیرو هرگز این سرهنگ شهید را که نماد ایثار و از خودگذشتگی است را فراموش نخواهد کرد، هر کدام از شما کارکنان مجموعه بهداشتی درمانی نزاجا که امروز، عزادار و محزون در این مکان تجمع کرده‌اید، خاطرات خوش و رفتار محترمانه این شهید را از یاد نخواهید برد و از خداوند می‌خواهم این شهید را که عاشقانه در راه نجات جامعه انسانی به سویش پر کشیده است، پذیرا باشد و با ائمه معصومین (ع) محشور کند.

فرمانده نزاجا خطاب به خانواده شهید عیسی‌آبادی گفت: از خداوند برای این خانواده طلب صبر می‌کنم و خانواده این شهید مدافع سلامت باید بدانند که ملت ایران هرگز ایثار و فداکاری عزیز شما را از یاد نخواهند برد.

سرتیپ حیدری در پایان با اشاره به اینکه شهید عیسی‌آبادی چهارمین شهید مدافع سلامت نزاجا است، یاد و خاطره دیگر شهدای سلامت ازجمله، دکتر هادی رضایی، دکتر موسوی و دکتر روشندل را گرامی داشت.

بنا بر این گزارش، سرهنگ شهید اصغر عیسی‌آبادی از کارکنان باسابقه بیمارستان خانواده نیروی زمینی ارتش بود که در قسمت فیزیوتراپی این بیمارستان مشغول به خدمت بود. وی به واسطه تخصص خود دائماً با بیماران کرونایی ارتباط مستقیم داشت و به این جهت خود نیز مبتلا به این ویروس شد که سرانجام روز جمعه به درجه رفیع شهادت نائل شد و به جمع همرزمان شهید مدافع سلامت پیوست.

انتهای پیام/ 200

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار