برگزاری محفل خاطره‌گویی «محرم در اسارت» و تجلیل از آزادگان در اردبیل

به مناسبت 26 مرداد سالروز بازگشت آزادگان به میهن اسلامی محفل خاطره‌گویی «محرم در اسارت» در مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس اردبیل برگزار و از هشت نفر از آزادگان نیز تجلیل به عمل آمد.
کد خبر: ۴۱۱۰۸۲
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۰ - 16August 2020

برگزاری محفل خاطره گویی «محرم در اسارت» و تجلیل از آزادگان در اردبیل

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اردبیل، به مناسبت گرامیداشت 26 مرداد سالروز بازگشت آزادگان به میهن اسلامی محفل خاطره گویی «محرم در اسارت» در مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان اردبیل با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی برگزار و از هشت نفر از آزادگان توسط اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان تجلیل شد.

در ابتدای این محفل، «علی واحد» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان اردبیل  طی سخنان کوتاهی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و ایثارگران، آزادگان را اسناد زنده و گویای دفاع مقدس داست و افزود: ثبت و ضبط خاطرات آزادگان به دلیل جذابیت و اتفاقات خاص دوران اسارت، علاقه‌مندان بسیاری در بین نسل جدید دارد که این امر ما را بر اجرای وظیفه در تدوین خاطرات آزادگان مصمم‌تر می‌کند.

در ادامه این جلسه هشت تن از آزادگان از اعزامی های بسیج و ارتش و سپاه به بیان خاطرات خود از محرم در اسارت پرداختند و ایمان به خدا و الگو گرفتن از ائمه اطهار و سیدالشهدا (ع) و اسرای کربلا را عامل افزایش و تقویت روحیه خود در دوران اسارت در بندهای رژیم بعثی عراق دانستند.

در ادامه «جواد صبور» از فرماندهان دفاع مقدس لشکر 31 عاشورا به بیان خاطراتی از دوران دفاع مقدس و بازگشت آزادگان پرداخت و از آزادگان حاضر در محفل با اهداء لوح سپاس و تابلوی تمثال مبارک امام خامنه‌ای و سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی تجلیل شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار