رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا:

نیروی انتظامی در برخورد با اخلالگران تردید نخواهد کرد

حجت‌الاسلام سیدعلیرضا ادیانی گفت: ماموران انتظامی بدون هیچ شّک و شبهه‌ای به مبارزه با فتنه‌ها می‌پردازند و در برخورد با اخلالگران هیچ تردیدی به خود راه نمی‌دهند.
کد خبر: ۴۱۱۱۲۵
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۸:۱۴ - 16August 2020

به گزارش دفاع‌پرس از مشهد، مراسم تودیع و معارفه رییس عقیدتی سیاسی فرماندهی مرزبانی استان خراسان رضوی با حضور حجت‌الاسلام‌ «سید علیرضا اَدیانی» رییس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا، سردار سرتیپ دوم «ماشاالله جان‌نثار» فرمانده مرزبانی خراسان رضوی، سردار سرتیپ دوم «کاظم تقوی» فرمانده انتظامی این استان در مشهد برگزار شد.

حجت‌الاسلام ادیانی در این مراسم اظهار داشت: دشمن از مشکلات اجتماعی که در کشور پدید می‌آید به نفع نظام سیاسی خود در حال برنامه‌ریزی است، بنابراین اگر مقاومت قهرمانانه داشته باشیم دشمن با شکست روبرو خواهد شد.

وی ادامه داد: امروز شاهد آن هستیم که رییس جمهوری آمریکا به خاطر به دست آوردن آرای انتخاباتی در کشور خود ژست مخالفت با ایران را به خود می‌گیرد و این درحالی است که در گذشته ایران حیات خلوت آنها به شمار می‌رفت.

رییس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا گفت: آمریکا امروز در جهان رسوا شده و برای اولین بار نتوانست دنیا را در موضوع تحریم تسلیحاتی علیه ایران با خود همراه کند.

این مسئول در بخش دیگری از سخنانش به اهمیت مجاهدت‌های کارکنان نیروی انتظامی اشاره کرد و افزود: ماموران انتظامی بدون هیچ شّک و شبهه‌ای به مبارزه با فتنه‌ها می‌پردازند و در برخورد با اخلالگران هیچ تردیدی را به خود راه نمی‌دهند.

اَدیانی تصریح کرد: پوشیدن لباس پاسداری از امنیت نظام جمهوری اسلامی توفیق می‌خواهد و این نیروها برای خدمت فراگیر به نظام در تلاش هستند.

وی همچنین با تاکید بر رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در برپایی مراسم عزاداری ماه‌های محرم و صفر گفت: نیروی انتظامی در برپایی این مراسم به نحو شایسته در کنار مردم خواهد بود تا فضای کشور عاشورایی باشد.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا افزود: حکومت در نظر حضرت علی (ع) به اندازه کفشی که به آن پینه می‌زند ارزش ندارد مگر آنکه حقی اقامه شود و بر همین اساس حکومت اسلامی هدف نیست بلکه وسیله‌ای برای اقامه حق و عدل به شمار می‌رود.

این مسئول تصریح کرد: ائمه معصومین (ع) در برنامه‌های خود در صدد بودند حکومت الهی تشکیل دهند و در این زمینه نیز مجاهدت‌های فراوان انجام دادند.

اَدیانی گفت: افتخار این نظام این است که کار ناتمام ائمه (ع) در تشکیل حکومت الهی توسط امام خمینی (ره) به سرانجام رسید و نیروهای مسلّح باید به خود ببالند که جان نثار این نظام اسلامی هستند.

وی بیان داشت: مزد مجاهدت‌های امام راحل که آرزوی ائمه طاهرین را برآورده کرده است، آسایش در روز قیامت خواهد بود و ایشان به امنیت در آن روز دست یافته است.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا در پایان گفت: نسل آینده نیروی انتظامی در مراکز آموزش تربیت می‌یابند و حضور روحانیون با نشاط و جوان در این مراکز، فراهم کردن محیط تربیت اسلامی را برای آیندگان کشور به همراه خواهد داشت تا بتوانند برای ایران آینده تاثیرگذار باشند.

در این مراسم حجت‌الاسلام‌ «علیرضا رامیار» به سمت رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی استان و همچنین حجت‌الاسلام‌ «حسن‌زاده» به سمت رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی مرزبانی استان خراسان رضوی معرفی شدند.

همچنین در این مراسم ضمن قدردانی از زحمات حجت‌الاسلام‌ «ایمانی‌‌نژاد» رئیس پیشین عقیدتی سیاسی مرکز آموزش ثامن‌الائمه (ع) مشهد، حجت‌الاسلام «فیروزی» به عنوان رئیس جدید عقیدتی سیاسی این مرکز آموزش معرفی شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها