افتتاح پایگاه مقاومت شهید «سیدمهدی جودی‌ثانی» در مشهد+ تصاویر

پایگاه مقاومت بسیج کوی سازمانی یاس نیروی زمینی ارتش به نام شهید مدافع حرم «سیدمهدی جودی‌ثانی» در مشهد افتتاح شد.
کد خبر: ۴۱۱۱۹۵
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۳ - 17August 2020

به گزارش دفاع‌پرس از مشهد به نقل از روابط عمومی قرارگاه منطقه‌ای شمال‌شرق نزاجا، همزمان با چهلمین سالگرد دفاع مقدس و در راستای زنده نگهداشتن یاد و خاطره هشتمین شهید مدافع حرم ارتش جمهوری اسلامی «سیدمهدی جودی‌ثانی» پایگاه مقاومت بسیج کوی سازمانی یاس نیروی زمینی ارتش به نام شهید جودی‌ثانی، توسط پدر این شهید والامقام در مشهد افتتاح شد.

این مراسم با حضور امیر سرتیپ دوم ستاد «رضا آذریان» فرمانده قرارگاه شمال‌شرق نزاجا و ارشد نظامی آجا در شمال‌شرق، حجت‌الاسلام «حسین سلیمانی» هماهنگ کننده روحانیون آجا در منطقه شمال‌شرق و سرهنگ پاسدار «فرضعلی گرایلی» فرمانده ناحیه بسیج عمار برگزار شد.

امیر آذریان در این مراسم انتقال فرهنگ ایثار و شهادت را به نسل جوان ضروری دانست و اظهار داشت: عزت امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی مدیون خون شهدا، از خودگذشتگی رزمندگان و ایثارگران و ایستادگی آزادگان است؛ بر همین اساس هر کس در هر جایگاه و مسئولیتی که قرار دارد باید در راستای ترویج فرهنگ ایثار و مقاومت از هیچ تلاشی دریغ نکند.

وی در ادامه به بردباری خانواده آزادگان اشاره کرد و گفت: در حالی که آزادگان سرافراز در مدت اسارت در زیر شکنجه‌های روحی و جسمی استقامت کردند و پیام مقاومت امت همیشه در صحنه ایران اسلامی را به دنیا صادر کردند صبر و شکیبایی همسران و فرزندان آزادگان در طول سال‌های اسارت عزیزانشان، خود سند افتخاری بود که در تاریخ انقلاب اسلامی ثبت شد.

شهید مدافع حرم ستوان سوم «سیدمهدی جودی‌ثانی»، جمعی رسته توپخانه تیپ 377 نیروی زمینی ارتش در «قوچان» در 12 تیر 1362 متولد و در صبح روز سه شنبه، 20 تیر 1396 در شهر «حلب» سوریه در راه دفاع از حرم حضرت زینب (س) به فیض شهادت نائل آمد و مدال افتخار هشتمین شهید مدافع حرم ارتش و سومین شهید مدافع حرم قرارگاه منطقه‌ای شمال‌شرق را از آن خود کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها