معاون هماهنگ‌کننده وزارت دفاع:

وزارت دفاع در ارائه خدمات به بازنشستگان از هیچ تلاشی فروگذار نمی‌کند

امیر سرتیپ شعبانیان گفت: در راستای تکریم و منزلت هرچه بیشتر بازنشستگان و ارائه خدمات به این قشر شریف از هیچ تلاشی فروگذار نخواهیم کرد.
کد خبر: ۴۱۱۲۱۵
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۷ - 17August 2020

وزارت دفاع در ارائه خدمات به بازنشستگان از هیچ تلاشی فروگذار نمی‌کندبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، امیر سرتیپ «سعید شعبانیان» معاون هماهنگ‌کننده وزارت دفاع با حضور در آیین کلنگ‌زنی پروژه بزرگ اداری رفاهی ویژه بازنشستگان وزارت دفاع اظهار داشت: این پروژه با زمینی به مساحت هزار و ۵۶۲ متر مربع در ناحیه پنج منطقه هفت شهرداری تهران واقع شده و با تراکم بنای پنج هزار متر مربع در هشت طبقه که سازه آن بتونی است، ساخته خواهد شد.

وی با تبریک ۲۵ مردادماه روز خانواده و تکریم بازنشستگان، هدف از اجرای این پروژه را آسایش و دسترسی بازنشستگان وزارت دفاع اعلام کرد و افزود: دو طبقه از این مجتمع با واحد‌های ۲۱ و ۳۵ متری برای رفاه و آسایش عزیزان بازنشسته وزارت دفاع که از دیگر استان‌ها به تهران آمده و یا برای انجام و پیگیری امور اداری و مسائل کاری به ستاد وزارت مراجعت می‌کنند، در نظر گرفته شده است.

معاون هماهنگ کننده وزارت دفاع گفت: این مجتمع با به‌روز‌ترین امکانات و در فضایی کاملاً استاندارد دارای ۱۶ واحد اقامتی، ۱۰ واحد اداری و سالن اجتماعات با گنجایش ۲۵۰ نفر برای گردهمایی و ضیافت‌های بازنشستگان وزارت دفاع است.

امیر شعبانیان با بیان اینکه در راستای تکریم و منزلت هرچه بیشتر بازنشستگان و ارائه خدمات به این قشر شریف از هیچ تلاشی فروگذار نخواهیم کرد، بیان کرد: امیدواریم مراحل ساخت این مجتمع به سرعت به پایان برسد تا شاهد گردهمایی‌های همرزمان سال‌های جهاد و شهادت بوده و بتوانیم به‌عنوان خادم، خدمتگزاران شایسته‌ای باشیم.

سردار «اردستانی» رئیس کانون بازنشستگان وزارت دفاع، در ابتدای این مراسم که جمعی از رؤسای سابق این کانون و مدیران و پیشکسوتان نیرو‌های مسلح نیز حضور داشتند، ضمن تشریح اقدامات و خدمات مهم کانون بازنشستگان وزارت دفاع به تشریح چگونگی ساخت این پروژه پرداخت.

انتهای پیام/ 200

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار