استاندار خراسان جنوبی:

دغدغه‌های آزادگان با همفکری مدیران پیگیری می‌شود

استاندار خراسان‌ جنوبی گفت: دغدغه‌های آزادگان در زمینه‌های فرهنگی مذهبی و مشکلات مردم بسیار قابل احترام است و تلاش خواهیم کرد، مواردی که عنوان شد را در جلسات هم‌اندیشی با مدیران فرهنگی استان مطرح و پیگیری کنیم.
کد خبر: ۴۱۱۲۳۰
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۶ - 17August 2020

دغدغه‌های آزادگان با همفکری مدیران پیگیری می‌شودبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از بیرجند، «محمدصادق معتمدیان» استاندار خراسان‌ جنوبی در مراسم جشن سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی، اظهار داشت: اقدامات و برنامه‌های آزادگان سرافراز استان، در حوزه فرهنگی قابل ستایش است.

وی گفت: دغدغه‌های آزادگان در زمینه‌های فرهنگی مذهبی و مشکلات مردم بسیار قابل احترام است و تلاش خواهیم کرد، مواردی که عنوان شد را در جلسات هم‌اندیشی با مدیران فرهنگی استان مطرح و پیگیری کنیم.

استاندار خراسان‌ جنوبی عنوان کرد: براساس هماهنگی‌های صورت گرفته، فرمانداران به عنوان نمایندگان دولت مکلف شدند در جمع آزادگان شهرستان‌ها حضور پیدا کنند و از تلاش‌های این عزیزان تقدیر به عمل آورند.

معتمدیان با بیان اینکه آنچه انجام می‌شود در مقابل حجم سختی‌هایی که شما عزیزان متحمل شده‌اید، بسیار ناچیز است، متذکر شد: آزادگان در دوران اسارت خود، فشار‌های روحی و جسمی زیادی را تحمل کرده‌اند که خارج از تصور است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها