جانشین فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) همدان:

رزمایش دفاعی زیستی به صورت مستمر در همدان ادامه خواهد داشت

جانشین فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) همدان گفت: رزمایش گندزدایی و ضد عفونی به صورت مستمر در ایام محرم به ویژه در هیئت‌های حسینی و مساجدی که درخواست دارند، انجام خواهد شد.
کد خبر: ۴۱۱۲۳۴
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۳ - 17August 2020

به گزارش دفاع‌پرس از همدان، سردار پاسدار «مهدی فرجی» جانشین فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) همدان در مراسم افتتاح مرحله دوم رزمایش دفاعی زیستی با بیان اینکه امروز توفیق پیدا کردیم دوباره مانند اسفند و فروردین از بسیجیان برای رفع آلودگی و ضد عفونی معابر کمک بگیریم، اظهار داشت: با توجه به ابلاغ ستاد کل نیروهای مسلح و با هماهنگی دانشگاه علوم پزشکی و ستاد مبارزه با کرونا مرحله دوم رزمایش ضد عفونی تا پایان محرم کار علمی و هماهنگ شده را در مکان‌های مورد نیاز به صورت مستمر انجام خواهیم داد.

فرجی با بیان اینکه مردم خواستار مستمر بودن این حرکت هستند، گفت: علت ادامه ندادن این برنامه بر اساس نظر دانشگاه علوم پزشکی بود که بتوانیم مسائل زیست محیطی را رعایت کنیم.

جانشین فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) همدان با بیان اینکه با شروع مرحله دوم رزمایش از امروز با حضور حوزه‌ها، تیپ و یگان مکان‌هایی که نیاز است ضدعفونی خواهد شد، گفت: مردم از لحاظ روانی اطمینان خاطر داشته باشند که مناطق رفع آلودگی شده است.

وی افزود: محوطه‌های بیمارستانی، پارک‌ها، ایستگاه‌های اتوبوس و مناطق پر تجمع در وقت‌هایی که مردم حضور ندارند ضدعفونی خواهد شد.

فرجی عنوان کرد: این مراسم برای تقدیر از همکاران در تیپ، سپاه و حوزه‌ها به خصوص بسیجیان برگزار شده که در همه صحنه‌ها در جلو صف هستند و در نوک پیکان قرار می‌گیرند.

این مسئول خطاب به بسیجیان گفت: اگر قرار بر این است که ضدعفونی کنیم باید پروتکل‌ها را رعایت کنیم بنابراین در رزمایش گندزدایی و ضد عفونی اصول بهداشتی را رعایت کنید.

جانشین فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) همدان با بیان اینکه در دفاع مقدس بسیجیان همیشه منظم‌ترین نیروها بودند، یادآور شد: در مرحله اول رزمایش نیز بسیجیان منظم‌ترین نیروها بودند.

وی با بیان اینکه ۷۹ تا ۸۱ درصد مردم پروتکل‌ها را رعایت می‌کنند، تصریح کرد: با نگاه به جامعه می‌بینیم که بیشترین افرادی که پروتکل را رعایت می‌کنند بسیجیان و متدین دلسوز هستند.

فرجی با بیان اینکه در حین کار ایمنی را رعایت کنید، گفت: سعی شود رضایت‌مندی مورد نظر مردم را جامه عمل بپوشانیم.

این مسئول با بیان اینکه ما می‌خواهیم امسال با رعایت پروتکل‌های بهداشتی محرم با شکوهی داشته باشیم، گفت: دشمن به دنبال این است که از این موضوع سوء استفاده کند.

جانشین فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) همدان با بیان اینکه رزمایش گندزدایی و ضد عفونی به صورت مستمر در ایام محرم به ویژه در هیئت‌های حسینی و مساجد که درخواست دارند انجام خواهد شد، بیان داشت: با این کار مردم با آرامش و اطمینان خاطر اقامه عزا خواهند کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار