استاندار آذربایجان‌شرقی در دیدار با جمعی از آزادگان دفاع‌مقدس؛

امنیت امروز کشورمان مدیون ایثارگری‌های آزادگان است

«محمدرضا پورمحمدی» در دیدار با جمعی از آزادگان دفاع‌مقدس به متاسبت سالروز بازگشت آزادگان به میهن اسلامی گفت: استقلال، امنیت و آرامش امروز کشورمان مدیون زحمات و ایثارگری آزادگان است و ما هم قدردان این عزیزان هستیم.
کد خبر: ۴۱۱۲۶۱
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۴ - 17August 2020

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از آذربایجان‌شرقی، «محمدرضا پورمحمدی»، استاندار آذربایجان‌شرقی در دیدار صمیمی جمعی از آزادگان به مناسبت سالروز بازگشت آزادگان به میهن اسلامی اظهار داشت: در سایه لطف الهی، خون شهدا و ایثارگری جانبازان و آزادگان، نظام جمهوری اسلامی ایران، توفنده‌تر از قبل حرکت خود را به سمت پیشرفت و تعالی ادامه می‌دهد.

وی با بیان اینکه قدردان آزادگان دفاع‌مقدس هستیم، افزود: استقلال، امنیت و آرامش امروز کشورمان مدیون زحمات و ایثارگری‌های آزادگان است.

پورمحمدی تصریح کرد: ایثارگران و آزادگان با خدا معامله کرده‌اند و نیازی به قدردانی ما ندارند؛ اما این وظیفه ماست که از این عزیزان که با جان خود به کشور خدمت کرده‌اند قدرشناسی کنیم.

وی ادامه داد: امروز اگر بعد از 40 سال از انقلاب اسلامی، استکبار جهانی با همه توان خود نتوانسته صدمه جبران‌ناپذیری به جمهوری اسلامی وارد کند، به خاطر درسی است که ملت ما از دفاع مقدس فراگرفته است.

پورمحمدی خاطرنشان کرد: بهترین افرادی که می‌توانند در این راستا موثر باشند خود آزادگان و ایثارگران هستند، چرا که آن‌ها سمبل پایمردی و مقاومت بوده و سخن گفتن از مقاومت و ایستادگی از سوی آنان راحت‌تر پذیرفته می‌شود.

وی در پایان خاطرنشان ساخت: ما مسئولان از لحاظ قانونی و اخلاقی وظیفه داریم برای زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا تلاش کنیم، اما مسئولیت شما آزادگان، سنگین‌تر و در عین حال موثرتر است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار