فرمانده ناجا عنوان کرد؛

هراس قانون‌گریزان در مواجهه با پلیس

سردار سرتیپ اشتری گفت: کسانی که قانون‌گریز بوده و با این هدف منافع شخصی را بر قانون ترجیح می‌دهند، باید از نام و حضور پلیس بدنشان به لرزه بیفتد.
کد خبر: ۴۱۱۲۷۱
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۸ - 17August 2020

آموزش یکی از ارکان مهم نیروی انتظامی/ تقویت توانمندی دانش آموختگان با دوره‌های آموزش علمی تخصصیبه گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، مراسم دانش‌آموختگی فراگیران درجه‌داری آموزشگاه‌های علمی تخصصی ناجا صبح امروز با حضور فرمانده و تعدادی از معاونان و رؤسای پلیس‌های تخصصی در ارتباط تصویری با مشارکت دانش‌آموختگان سه آموزشگاه شهید بهشتی، شهید چمران و مالک اشتر در ستاد ناجا برگزار شد.

سردار «حسین اشتری» فرمانده ناجا در این مراسم با اشاره به اینکه برای نخستین بار است که مراسم دانش‌آموختگی فراگیران به دلیل مقابله با شیوع ویروس کرونا به‌صورت ویدئوکنفرانس برگزار می‌شود، اظهار داشت: به رغم همه محدودیت‌ها به دلیل مقابله با شیوع ویروس کرونا بحمدالله مراسم خوبی برگزار شد؛ خدا را شاکریم که در خدمت جمعی از جوانان غیور و مؤمن میهن اسلامی هستیم که فعالیتشان را در نیروی انتظامی شروع می‌کنند.

عالی‌ترین مقام انتظامی کشور با بیان اینکه نیروی انسانی بالاترین سرمایه در نیروی انتظامی است، افزود: این سرمایه بدون آموزش معنا ندارد، مقوله آموزش یکی از رکن‌های مهم و ویژه برای نیروی انتظامی به شمار می‌رود.

وی خاطرنشان کرد: بحمدالله این آموزش‌ها شروع شده و ادامه دارد به گونه‌ای که در زمان مقرر شما عزیزان در سراسر کشور در یگان‌هایی که از قبل تعیین شده مشغول خدمت می‌شوید.

سردار اشتری خطاب به دانش‌آموختگان آموزشگاه‌های ناجا عنوان کرد: شما هم به مجموعه‌ای پیوستید که به تعبیر فرماندهی معظم کل قوا کارکنان این مجموعه مجاهدان فی سبیل الله هستند.

فرمانده نیروی انتظامی با تأکید بر اینکه حضور شما دانش‌آموختگان در نیروی انتظامی و خدمت صادقانه‌تان به مردم میهن اسلامی باعث برکات روزافزونی برای کشور خواهد بود، یادآور شد: ناجا حافظ جان، مال و ناموس مردم عزیزمان است، وظیفه ما ارتقاء امنیت، آرامش و نظم در جامعه است.

وی خطاب به دانش‌آموختگان ناجا با بیان اینکه دو نیاز اصلی همه مردم امنیت و سلامت است، گفت: شما وظیفه برقراری حفظ و تأمین امنیت مردم و جمهوری اسلامی ایران را بر عهده دارید.

فرمانده نیروی انتظامی با اشاره به اینکه مهم‌ترین نیاز هر دولت و حاکمیت امنیت است، گفت: خدا را شاکریم که به واسطه جانفشانی و ایثارگری‌های رزمندگان اسلام، هدایت‌های داهیانه رهبر معظم انقلاب اسلامی و به برکت خون شهدا ما دارای کشوری باثبات و در امنیت کامل هستیم.

سردار اشتری با بیان اینکه در وضعیت کنونی که شاهد ناامنی و دخالت‌های بیگانگان در منطقه و اطراف هستیم، افزود: امنیت مثال‌زدنی در کشور داریم و باید از آن پاسداری کنیم این کاری بسیار مهم و اثربخش است.

عالی‌ترین مقام انتظامی کشور با بیان اینکه فراگیران این دوره حدود ۲۵ هزار نفر هستند، گفت: شما عزیزان که از مهرماه ۱۳۹۸ تاکنون با هدف ارتقاء کمیت و کیفیت سطح آموزش و تقویت توانمندی توانستید دوره‌های آموزش رزم مقدماتی و تخصصی خود را با موفقیت به پایان برسانید، باید بدانید امروز که این لباس را پوشیدید در هر جایگاهی باشید، لباس سربازی و خدمتگزاری به آقا امام زمان (عج) و نایب ایشان را به تن کرده‌اید و باید با عشق و علاقه برنامه‌ها را پیگیری کنید.

وی با تأکید بر اینکه کارکنان نیروی انتظامی باید در خدمت مردم هوشمندانه و مهربانانه و در مقابل مخلان نظم و امنیت مقتدر باشند، گفت: کسانی که قانون‌گریز بوده و با این هدف منافع شخصی را بر قانون ترجیح می‌دهند، باید از نام و حضور پلیس بدنشان به لرزه بیفتد.

سردار اشتری با بیان اینکه امروز دشمن با تمام قوا علیه جبهه مقاومت و جمهوری اسلامی حرکت می‌کند و ما را در تحریم‌های ظالمانه خود قرار داده و به هر شکلی جنگ رسانه‌ای نرم و جنگ فیزیکی را علیه مسلمانان شروع کرده است، افزود: هرچند مردم و رزمندگان ما موفق شدند توطئه‌های دشمنان را خنثی کنند، اما باید هوشیار باشیم؛ چرا که دشمن در صدد به هم زدن نظم و امنیت است.

عالی‌ترین مقام انتظامی کشور با اشاره به اینکه متأسفانه برخی کشور‌های منطقه متوجه نیستند که چه اتفاقی در شرف رخ دادن است، گفت: زمزمه‌هایی به گوش می‌رسد که امارات متحده عربی با رژیم کودک‌کش فلسطین اشغالی در حال مذاکراتی بوده که این توطئه آمریکاست تا کشور‌های اسلامی را مورد هجمه خود قرار دهد و ما باید هوشیار باشیم.

وی با یادآوری اینکه امروز نیروی انتظامی حضور معنادار و اثرگذاری در اقصی‌نقاط کشور دارد، گفت: پلیس در همه وقایع و اتفاقات کشور به‌موقع حضور داشته و هر مسئولیتی که بر عهده‌اش بوده را به نحو احسن انجام داده است که جا دارد در همین جا به جهت مجاهدت‌های شبانه‌روزی که کارکنان انجام می‌دهند از آنان تشکر کنیم.

فرمانده نیروی انتظامی با بیان اینکه کارکنان نیروی انتظامی در عرصه همدلی مؤمنانه و مواسات با اهداء ده‌ها هزار بسته معیشتی به نیازمندان، جلوه‌هایی از ایثار را به نمایش گذاشتند، تصریح کرد: همکاران ما در همه صحنه‌ها حضور دارند و باعث افتخار جمهوری اسلامی ایران است که چنین سربازان سلحشوری دارد.

عالی‌ترین مقام انتظامی کشور خاطرنشان کرد: ان‌شاءالله بتوانید هرآنچه وظیفه است و شهدا بر عهده ما گذاشتند را بر اساس تدابیر و هدایت‌های مقام معظم رهبری انجام داده و گام‌های بلندتری را مانند گذشته برداشته و به لطف و عنایت الهی در همه عرصه‌ها با موفقیت به پیش بروید.

سردار اشتری با بیان اینکه شما جوانان با روحیه انقلابی و جهادی وارد مجموعه نیروی انتظامی شدید که در اجرای مأموریت‌ها برایتان آرزوی موفقیت دارم، گفت: از معاونان و عزیزانی که از حوزه حفا ناجا، عقیدتی سیاسی به‌خصوص سردار «محمدیان» فرمانده انتظامی استان البرز، سردار «میرحیدری» فرمانده انتظامی استان اصفهان و سردار «مفخمی» فرمانده انتظامی استان مرکزی و همه عزیزانی که در این جلسه و یا مراکز آموزشی حضور دارند به واسطه اجرای مراسم خوبی که امروز برگزار شد، تشکر می‌کنم.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار