رئیس سازمان برنامه و بودجه:

موزه دفاع مقدس اردبیل تا پایان سال به بهره‌برداری می‌رسد

«محمد باقر نوبخت» در سفر به اردبیل گفت: مبلغی برای ادامه ساخت مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان اختصاص می‌یابد و تضمین می‌دهیم برای اتمام این پروژه تا پایان سال اعتبارات لازم و مورد نیاز تأمین شود.
کد خبر: ۴۱۱۲۷۷
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۹ - 17August 2020

موزه دفاع مقدس اردبیل تا پایان سال به بهره برداری می رسد/ اختصاص 20 میلیارد تومان برای تکمیل موزه دفاع مقدس استان

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اردبیل، امروز «محمدباقر نوبخت» رئیس سازمان برنامه و بودجه طی سفری کوتاه به استان اردبیل از چندین پروژه عمرانی از جمله مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان بازدید کرد.

نوبخت در بازدید از مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس اردبیل، ضمن ابراز رضایت از روند ساخت این مرکز فرهنگی، آن را در کشور بی‌نظیر خواند و اظهار داشت: مبغلی در این سفر به ادامه ساخت و تکمیل این مرکز ارزشمند فرهنگی اختصاص می‌یابد و تضمین می‌دهیم برای اتمام و بهره‌برداری این موزه دفاع مقدس تا پایان سال اعتبارات لازم و مورد نیاز تخصیص یابد.

در این بازدید که «صدیف بدری» و «علی نیکزار» و «سید کاظم موسوی» نمایندگان مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین و «محمود عباس زاده» نماینده مردم مشگین شهر در مجلس شورای اسلامی، «اکبر بهنامجو» استاندار اردبیل و رئیس شورای شهر و شهردار و فرماندار اردبیل نیز حضور داشتند، «علی واحد» مدیر‌کل حفظ آثار دفاع مقدس اردبیل، مرکز دفاع مقدس استان را خیمه‌گاه دائمی شهدای عاشورایی دارالعباس اردبیل عنوان کرد و گفت: هزینه کردن در مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس به معنی واقعی کلمه سرمایه‌گذاری فرهنگی و معنوی است و نباید به شکل هزینه کرد دیده شود.

واحد افزود: ما خادمان شهدا و رزمندگان در راه حفظ میراث گران بهای دفاع مقدس و نشر ارزش های عاشورایی آن از جان و مال و حتی در  صورت نیاز از آبروی خود خواهیم گذشت و این کار را خواهیم کرد.

مدیر‌کل حفظ آثار دفاع مقدس استان اردبیل عنوان کرد: مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان اردبیل با دارا بودن سینمای دفاع مقدس، گالری دائمی و موقت، سکوی روایت‌‌گری و تالارها و کتابخانه‌های تخصصی نگینی درخشان در استان و منطقه خواهد بود و نقش محوری را در اشاعه ارزش ها بر عهده خواهد داشت.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار