رونمایی از کتاب «فاتح» در برنامه زنده تلویزیونی شبکه استانی سهند

کتاب «فاتح» که مروری بر زندگی و حماسه‌ای آزاده شهید «خلیل فاتح» دارد، در برنامه زنده تلویزیونی شبکه استانی سهند با حضور تعدادی از آزادگان دوران دفاع‌مقدس رونمایی شد.
کد خبر: ۴۱۱۲۹۴
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۵ - 17August 2020

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از آذربایجان‌شرقی، کتاب «فاتح» که مروری بر زندگی و حماسه‌ای آزاده شهید «خلیل فاتح» دارد، در برنامه زنده تلویزیونی شبکه استانی سهند با حضور تعدادی از آزادگان دوران دفاع‌مقدس رونمایی شد.

این کتاب روایت‌هایی از زندگی و حماسه‌ها، دوران اسارت و شهادت «خلیل فاتح» را از زبان اعضای خانواده و همرزمانش در برمی‌گیرد.

کتاب فاتح از سوی انتشارات «معبر آسمانی» اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع‌مقدس آذربایجان‌شرقی و با مشارکت بنیاد شهید و امور ایثارگران در 72 صفحه به زیور طبع آراسته شده است.

اثر فوق به اهتمام «رضا قلی‌زاده علیار» و با همکاری برادران «ناصر یاری»، «صمد علی‌بیگلو» و «فلامرضا قلی‌پور» در مردادماه سال‌جاری به مناسبت سالروز بازگشت آزادگان به میهن اسلامی به چاپ رسیده است.

گفتنی است؛ «خلیل فاتح» فرمانده گردان شهید مدنی نیروهای آذربایجانی در عملیات مطلع‌الفجر به اسارت نیروهای بعثی عراق درآمد و پس از تحمل اسارت‌گاه‌های دشمن، در اردیبهشت‌ماه 1362 زیر شکنجه به مقام شهادت نائل آمد.

انتهای پیام/

 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار