فرمانده سپاه حضرت سیدالشهداء (ع):

شهدا ستارگان درخشان هدایت هستند

سردار حسن حسن‌زاده با تأکید بر اهمیت آشا ساختن دانشجویان با زندگینامه و شیوه مدیریت شهدا گفت: شهیدان ستارگان درخشان هدایت هستند و مسیر انقلاب را برای ما روشن می‌کنند.
کد خبر: ۴۱۱۳۱۶
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۹:۰۱ - 17August 2020

شهدا الگوی خاص و مصداقی بارز برای جوانان/ لقب همت ثانی، شایسته سردار حاج حسین اسداللهی استبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، سردار «حسن حسن‌زاده» فرمانده سپاه حضرت سیدالشهداء (ع) استان تهران در مراسم گرامیداشت سالروز ورود آزادگان و روز مقاومت اسلامی و نام‌گذاری ساختمان رفاهی واحد شهر قدس به نام سردار شهید حاج حسین اسداللهی که در جوار مزار مطهر شهدای گمنام دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرقدس برگزار شد، اظهار داشت: امروز شاهد سرافرازی و سربلندی نظام جمهوری اسلامی ایران هستیم و بیش از ۴۰ سال است که روز به روز بر پیروزی‌های جبهه انقلاب و ذلالت سلسله‌وار استکبار جهانی و نظام سلطه افزوده می‌شود.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی جایگاه ویژه‌ای در دنیا دارد و نظام غرب از نظریه انقلاب اسلامی به‌دلیل از بین رفتن ابهت‌شان نگرانی شدید دارند، افزود: امروز آمریکایی‌ها عنوان ابرقدرتی در جهان را یدک می‌کشد در حالی که یکی از مؤلفه‌های مهم قدرت جهانی شدن این است که آن کشور بتواند تصمیم‌گیری داشته و با استفاده از ظرفیت خود بتواند آن را محقق کند و در ۲۰ سال اخیر تمام تلاش دشمن بر تهدید کشور بود که همه آن‌ها بی‌نتیجه مانده است و ماهیت قدرت جهانی خود را در سایه انقلاب اسلامی از دست داده‌اند و این عزت، افتخار و تثبیت نظام انقلاب اسلامی در گرو خون شهدا به دست آمده است.

فرمانده سپاه حضرت سیدالشهداء (ع) استان تهران با اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی ادامه داد: ما تا ابد از نظریه انقلاب اسلامی دفاع می‌کنیم، زمانی که حضرت امام (ره) دستور قطعنامه و پایان را دادند فرمودند که ما انقلاب را صادر کردیم و آن روز نظام جمهوری اسلامی تثبیت شد. دنیا و کشورهایی مانند یمن و سوریه و همچنین حزب الله لبنان نظریه تثبیت انقلاب را پذیرفته‌ و دشمنان نیز دریافته‌اند که در مقابل این نظریه باید زانو بزنند و جمهوری اسلامی یک قدرت اثرگذار است.

سردار حسن‌زاده با بیان اینکه افتخار می‌کنیم که نام شهدا در مراکز علمی، پژوهشی و نخبگی مزین و زنده نگه داشته می‌شود، یادآور شد: ما باید مکتب و مشی حاج قاسم سلیمانی و حاج حسین اسداللهی را مشق کنیم تا انقلاب اسلامی به مسیر خود ادامه دهد و اهداف گام دوم انقلاب اسلامی محقق شود؛ شهدا الگوی خاص و مصداق بارزی برای جوانان امروز هستند و جوانان امروز کسانی‌اند که سرنوشت کشور، نظام و انقلاب به دست آن‌هاست.

وی یکی از ویژگی‌های مشترک شهدای شاخصی که در قلوب مردم جا دارند را اخلاص آن‌ها دانست و اضافه کرد: حاج حسین اسداللهی نیز این ویژگی در او متبلور بود و اخلاص حاج حسین کارساز بود؛ ولایتمداری واقعی، تلاش انقلابی و خستگی‌ناپذیری، صبر و طمأنینه خاصی سردار اسداللهی داشتند و ایشان اسطوره و الگویی خاص هستند و در رأس همه امورات جهادی حاضر بودند.

فرمانده سپاه حضرت سیدالشهداء (ع) استان تهران عنوان کرد: ویژگی دیگر حاج حسین اسداللهی بصیرت انقلابی است که علاوه بر داشتن بصیرت در میدان عمل نیز حاضر بود و اگر مدعی بصیرت و انقلابی هستیم، باید در همه عرصه‌‌های علمی، جهادی و پژوهشی و محرومیت‌زدایی حضور داشته و الگو باشیم.

سردار حسن‌زاده تأکید کرد: شهدا اساتید برجسته نهضت حسینی‌ و دفاع مقدس هستند که به مسلمین و حق‌طلبان اطمینان قلب می‌دهند و در جهان طنین‌انداز شده و پشت استکبار و نظام سلطه را به لرزه درمی‌آورند. ویژگی دیگر حاج حسین، مردمی بودن او بود که همیشه بین مردم و بسیجی‌ها حضور داشت و با آن‌ها زندگی می‌کرد.

وی خاطر نشان کرد: شهید سردار حاج حسین اسداللهی، به خاطر منش مردمی و خاکی که داشت، لقب همت ثانی را شایسته او می‌دانیم و او رضایت خدا، حرکت در مسیر انقلاب اسلامی و ثبات قدم در تمام امور داشت و تا آخر استوار ایستاد.

فرمانده سپاه حضرت سیدالشهداء (ع) استان تهران تصریح کرد: دانشجویان را باید با زندگینامه شهدا، سوابق و شیوه مدیریت آن‌ها آشنا کرد؛ شهدا ستارگان درخشان هدایت هستند و مسیر انقلاب را برای ما روشن می‌کنند.

در پایان مراسم آئین نام‌گذاری ساختمان رفاهی مرکزی این دانشگاه به نام سردار حاج حسین اسداللهی، فرمانده شهید لشکر ۲۷ محمد رسول الله (ص) به عمل آمد.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار