فرمانده انتظامی استان کرمان:

آزادگان اسناد افتخارآفرین نظام اسلامی هستند

سردار عبدالرضا ناظری گفت: آزادگان اسناد افتخارآفرین نظام مقدس جمهوری اسلامی و سندهای زنده دوران دفاع مقدس هستند که به همه ما انگیزه و روحیه می دهند.
کد خبر: ۴۱۱۳۴۴
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۱:۴۵ - 17August 2020

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کرمان، سردار «عبدالرضا ناظری» در آیین تجلیل از آزادگان ناحیه انتظامی استان اظهار داشت: رزمنده ها و آزادگان اسناد افتخارآفرین نظام مقدس جمهوری اسلامی و سندهای زنده دوران دفاع مقدس هستند که به همه ما انگیزه و روحیه می دهند.

فرمانده انتظامی استان کرمان با بیان اینکه دیدن چهره های مظلوم آزادگان یادآور ایثارگری های این عزیزان است افزود: آزادگان با استقامت و صبر در برابر شکنجه های دوران اسارت، به ما درس آزادگی دادند و در حقیقت ذخایر ارزشمند نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند.

آزادگان اسناد افتخار آفرین نظام اسلامی هستند///در حال ویرایش

وی افزود: امروز حرکت جبهه مقاومت با الگوگیری از رزمندگان ما در دوران دفاع مقدس شکل گرفته است و پرچم مقاومت در دنیا به خصوص کشورهای خاورمیانه با تاسی از ایثارگران ایران اسلامی برافراشته شده است.

در ادامه «احمد گروهی» مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمان گفت: بخش بزرگی از امنیت حاکم در کشور مرهون جانفشانی ها و ایثارگری های پرسنل ونیروهای انتطامی است که در جهت حفظ این نظام و برقراری آسایش و آرامش خالصانه خدمت می کنند.

وی با اشاره به اینکه برای یک انسان، اسارت آن هم در کشور دیگر، واقعا سخت و غیر قابل تحمل است افزود: آزادگان ما با صبر و استقامت بی نظیر و مثال زدنی خود، از این امتحان سربلند بیرون آمدند.

مدیرکل بنیاد شهید استان با اشاره به کتاب «آن 23 نفر» پیرامون خاطرات تعدادی از نوجوانان در دوران اسارت گفت: استان کرمان افتخار می کند که 18 نفر از این 23 نفر عزیز کرمانی هستند و این عزیزان با آن سن کم، رشادت های بزرگ آفریدند.

وی خطاب به آزادگان گفت: قلم قادر به نوشتن صبر و استقامت شما عزیزان نیست و ما درس آزادگی را از شما که در میدان های جنگ خودسازی کردید و به این درجه رسید، می آموزیم و شما برای جوانان و نسلی که جنگ را ندیدند الگو هستید.

آزادگان اسناد افتخار آفرین نظام اسلامی هستند///در حال ویرایش

در ادامه این مراسم از آزادگان دوران هشت سال دفاع مقدس ناحیه انتطامی تجلیل شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار