دریادار «تنگسیری» عنوان کرد؛

گام بلند نیروی دریایی سپاه در چهل سالگی دفاع مقدس

فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران گفت: در چهل سالگی دفاع مقدس با بهره‌گیری از گام دوم انقلاب نیروی دریایی سپاه در حوزه‌های مختلف نظامی، فرهنگی و غیره گام بلندی را برداشته است.
کد خبر: ۴۱۱۳۶۷
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۹ - 18August 2020

گام بلند نیروی دریایی سپاه در چهل سالگی دفاع مقدسسردار سرتیپ پاسدار «علیرضا تنگسیری» فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران به همراه تعدادی از فرماندهان نیروی دریایی مستقر در استان در بازدید از نمایشگاه دائمی دفاع مقدس و مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان فارس که امروز صورت گرفت در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در شیراز با بیان اینکه در گام دوم انقلاب و چهلمین سالگرد بزرگداشت دفاع مقدس قرار داریم اظهار داشت: در چهل سالگی دفاع مقدس با بهره‌گیری از گام دوم انقلاب نیروی دریایی سپاه پاسداران برنامه‌ریزی‌ها و گام‌های بلندی در حوزه‌های مختلف نظامی و در ابعاد مختلف فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی برداشته است.

وی تصریح کرد: نمایشگاه دائمی دفاع مقدس استان فارس که در بخش‌های مختلفی از جمله ایران من کجا بود؟ ایران من کجا است؟ و ایران من کجا خواهد بود؟ تقسیم بندی شده که ابعاد مختلف دوران با شکوه جنگ تحمیلی را نیز به صورت گویا به نسل جوان بیان می‌کند.

تنگسیری بیان داشت: این گونه نمایشگاه می‌تواند باعث ترویج فرهنگ دفاع مقدس به نسل جدید باشد و کارسازترین نوع انتقال فرهنگ دفاع مقدس در راستای آشنایی با دستاوردهای دوران 8 سال جنگ تحمیلی است.

فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران افزود: در چهل سالگی دفاع مقدس از ایثارگری‌های رزمندگان نیروی دریایی گرامی داشته خواهد شد و همچنین در جهت تبیین نقش نیروی دریایی سپاه در دوران دفاع مقدس و نقش رزمندگان نیروی دریایی استان فارس در جنگ تحمیلی نیز غرفه این نیرو در نمایشگاه تکمیل و تجهیزات مورد نیاز مستقر و در معرض دید بازدیدکنندگان قرار خواهد گرفت.

در این دیدار سرهنگ پاسدار «سعید کوشکی جهرمی» مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس فارس گزارشی از برپایی نمایشگاه دائمی دفاع مقدس و مراحل ساخت موزه دفاع مقدس استان را ارایه کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار