رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان‌ جنوبی مطرح کرد؛

گرامیداشت یاد شهیدان رجایی و باهنر با استفاده از ظرفیت هیأت‌های مذهبی

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان‌ جنوبی گفت: از ظرفیت هیأت‌های مذهبی، مداحان و مجالس سوگواری سید و سالار شهیدان در ماه محرم امسال جهت گرامیداشت یاد شهیدان رجایی، باهنر و تبیین جنایات ددمنشانه منافقین کوردل استفاده می‌شود.
کد خبر: ۴۱۱۳۸۱
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۸ - 18August 2020

گرامیداشت یاد شهیدان رجایی و باهنر با استفاده از ظرفیت هیأت‌های مذهبیبه گزارش دفاع‌پرس از بیرجند، حجت‌الاسلام «احمد ملایی» رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان‌ جنوبی امروز در جلسه برنامه‌ریزی بزرگداشت یاد و خاطره شهدای والا‌مقام هشتم و هفدهم شهریور، اظهار داشت: اتفاقات و حوادثی که در دهه 60 اتفاق افتاد نشانه عمق دشمنی بدخواهان نظام و همدستی منافقین کوردل با آنان بود.

وی با بیان اینکه هدف آن‌ها از اینگونه اقدامات غیر انسانی، سرنگونی و نابودی نظام نوپای جمهوری اسلامی ایران بود، گفت: روحیه ایثار و شهادت‌طلبی مردم و مسؤولین باعث شد که علی‌رغم به شهادت رسیدن شخصیت‌های مهم و اثرگذار، این نظام ولایی و اسلامی با قدرت بیش از پیش به راه خود ادامه دهد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی با اشاره به اتفاقات و وقایع اخیر منطقه، افزود: متأسفانه اقدام دولت‌های عربی به‌ویژه امارات قلب اسلام  و مسلمانان را جریحه‌دار کرده است.

ملایی ادامه داد: دست دوستی به دشمنان اسلام و عادی‌سازی روابط با رژیم منحوس، پلید، کودک‌کش و غاصبی که سال‌هاست خون پاره تن اسلام یعنی بیت‌المقدس و قدس شریف از چنگالش می‌چکد خیانتی بزرگ به مسلمانان و ظلمی بزرگ به تمام شهیدان پاک مقاومت است. 

وی تأکید کرد: باید طی مراسم یا راهپیمایی ابراز انزجار مردم عزیز ایران از این اقدام به گوش جهانیان می‌رسید اما به‌دلیل شیوع ویروس منحوس کرونا عملا امکان برگزاری راهپیمایی و اجتماع محوری در محکومیت این اقدام وجود نداشت لذا شورا بیانیه محکومیتی به این منظور صادر کرد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان‌ جنوبی اضافه کرد: با توجه به اینکه امسال هشتم شهریور با تاسوعای حسینی تقارن یافته و با توجه به اصل و محور بودن عزادرای سید و سالار شهیدان حضرت ابا عبدالله الحسین(ع) لذا از ظرفیت عظیم هیأت‌های مذهبی، مداحان و مجالس سوگواری  برای گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و تبیین جنایات ددمنشانه منافقین کوردل استفاده خواهد شد.

ملایی تولید و انتشار محتوا در فضای مجازی، برگزاری مسابقات فرهنگی و تبلیغات محیطی را از دیگر برنامه‌های بزرگداشت ایام پیش رو دانست و متذکر شد: جهت رعایت پروتکل‌های بهداشتی و برگزاری مراسم عزای سلامت‌محور و ضرورت بهره‌برداری مردم، از سیستم‌های صوت ثابت راهپیمایی سطح شهر مداحی در عزای سید و سالار شهیدان و یاران باوفایش پخش خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار