رئیس ستاد کل نیروهای مسلح:

«آیت‌الله تسخیری» همواره در مسیر وحدت امت اسلامی گام برمی‌داشت

سرلشکر «محمد باقری» در پیام تسلیتی به مناسبت درگذشت آیت‌الله تسخیری آورد: این عالم ربانی همواره حرکت در مسیر آرمان‌های سترگ نظام و وحدت و اتفاق امت اسلامی را در اندیشه و عمل مجاهدانه و خالصانه خود جست‌وجو می‌کرد.
کد خبر: ۴۱۱۵۰۱
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۹:۰۴ - 18August 2020

به گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، سردار سرلشکر پاسدار «محمد باقری» رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در پیامی درگذشت آیت الله محمدعلی تسخیری مشاور رهبر معظم انقلاب اسلامی در امور جهان اسلام را تسلیت گفت.

متن پیام وی به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم
ارتحال عالم فرزانه، فقیه ارجمندو مجاهد نستوه حضرت آیت‌الله حاج شیخ محمد علی تسخیری (رضوان‌الله تعالی‌علیه) مشاوره عالی مقام معظم رهبری در امور جهان اسلام، از یاران صدیق امام (ره) و رهبری و شخصیت‌های گرانقدر و فعال در تقریب مذاهب اسلامی، موجب تأسف و تأثر شد.

این عالم ربانی یکی از عالمان توانمند و پیشتاز در عرصه‌های علمی و فقهی بود که در تاریخ انقلاب اسلامی، همواره حرکت در مسیر آرمان‌های سترگ نظام و وحدت و اتفاق امت اسلامی را در اندیشه و عمل مجاهدانه و خالصانه خود جست‌وجو می‌کرد.

بی شک عزم، همت و کوشش‌های با شکوه این چهره خدوم در گسترش علوم و معارف اسلامی، ترویج شعائر اهل بیت (علیهم‌السلام)، بسط فرهنگ و گفتمان انقلاب و تقریب مذاهب اسلامی و نیز خدمات برجسته در سنگر‌های مختلف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بویژه در تاسیس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی و مجمع جهانی تقریب مذاهب و فعالیت‌های موثر در حوزه و دانشگاه و راهبری برنامه‌های فرهنگی خارج از کشور، ماندگار و راهگشای شیفتگان خدمت به اسلام عزیز و خیمه ولایت خواهد بود.

این مصیبت عظمی را به پیشگاه حضرت ولی عصر (عج)، رهبر معظم انقلاب اسلامی، روحانیت معزز، خانواده مکرم ایشان، تسلیت عرض نموده و برای آن عالم ربانی و برجسته از درگاه خداوند متعال علوّ درجات و همنشینی با پیامبر اعظم (ص) و برای بازماندگان ارجمند صبر و شکیبایی و سکینه قلبی مسألت می‌کنم.

سرلشکر پاسدار محمد باقری
رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح

انتهای پیام/ 112

نظر شما
پربیننده ها