ارتش لبنان: ۴ هواپیمای جاسوسی دشمن اسرائیلی حریم هوایی مناطق جنوب را نقض کردند

ارتش لبنان اعلام کرد که چهار هواپیمای جاسوسی دشمن اسرائیلی با نقض حریم هوایی مناطق جنوب برای ساعات طولانی به گشت زنی در آسمان مناطق جنوب پرداختند.
کد خبر: ۴۱۱۵۰۹
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۰:۰۰ - 18August 2020

ارتش لبنان: ۴ هواپیمای جاسوسی دشمن اسرائیلی حریم هوایی مناطق جنوب را نقض کردندبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، ارتش لبنان با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد که چهار هواپیمای جاسوسی رژیم صهیونیستی از صبح دیروز با نقض حریم هوایی لبنان برای ساعات طولانی به گشت زنی در آسمان مناطق جنوب لبنان پرداختند.

به گزارش پایگاه خبری العهد، یک هواپیمای شناسایی دشمن صهیونیستی ساعت هفت صبح دیروز از فراز شهرک «کفرکلا» وارد حریم هوایی لبنان شد و پس از گشت زنی طولانی مدت بر فراز مناطق جنوب لبنان ساعت دو و نیم بعد از ظهر بود که از فراز شهرک «رمیش»، آسمان لبنان را ترک کرد.

ساعت دو و ده دقیقه بعد از ظهر دیروز یک هواپیمای شناسایی دیگر رژیم صهیونیستی از فراز شهرک رمیش وارد خاک لبنان شد و پس از گشت زنی بر فراز مناطق جنوب ساعت نه و بیست دقیقه شب از فراز همین شهرک آسمان لبنان را ترک کرد.

روز گذشته همچنین یک هواپیمای شناسایی دیگر از فراز شهرک یارون وارد آسمان لبنان شد و پس از گشت زنی بر فراز مناطق جنوی ساعت نه و بیست و پنج دقیقه شب از فراز شهرک رمیش آسمان لبنان را ترک کرد.
بامداد امروز سه شنبه نیز یک هواپیمای شناسایی دشمن صهیونیستی از فراز شهرک کفرکلا وارد آسمان لبنان شد و پس از گشت زنی بر فراز مناطق جنوب در ساعت چهار و سی دقیقه صبح از فراز شهرک رمیش آسمان لبنان را ترک کرد.

جنگنده‌های رژیم صهیونیستی تقریبا همه روزه با نقض قطعنامه بین‌المللی ۱۷۰۱ صادر شده از سوی شورای امنیت در ماه اگوست ۲۰۰۶ حریم هوایی لبنان را نقض می‌کنند.

انتهای پیام/341

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار