مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس خراسان رضوی:

ارتقای صنعت دفاعی در راستای صیانت از دستاوردهای خون شهداست

سردار حسینعلی یوسفعلی‌زاده گفت: کارکنان وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح که در راستای ارتقای صنعت دفاعی جمهوری اسلامی ایفای نقش می‌کنند در حال جهاد هستند و با مجاهدت خود از دستاوردهای خون شهدا صیانت می‌کنند که این اقدام اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی را به همراه خواهد داشت.
کد خبر: ۴۱۱۵۶۷
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۹ - 19August 2020

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از مشهد، در آستانه فرارسیدن 31 مرداد روز صنعت دفاعی، سردار سرتیپ دوم پاسدار «حسینعلی یوسفعلی‌زاده» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی با حضور در صنایع موسی‌ابن جعفر (ع) با ارشد وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در این استان و مدیر صنایع  موسی‌ابن جعفر (ع) دیدار و گفت‌وگو کرد.

سردار یوسفعلی‌زاده در این دیدار به وابستگی نظامی ایران به کشورهای استعماری در سال‌های قبل از پیروزی انقلاب اسلامی اشاره کرد و اظهار داشت: قبل از پیروزی انقلاب، ایران در حوزه‌های مختلف به خصوص حوزه نظامی به کشورهای استعماری وابسته بود و هزاران مستشار نظامی با پایین‌ترین درجه در ایران حضور داشتند و حق توحش می‌گرفتند و چشم طمع به ایران داشتند.

وی در ادامه به پیشرفت‌های صنعت دفاعی ایران بعد از پیروزی انقلاب اسلامی اشاره کرد و افزود: گزارش‌های ارائه شده از پیشرفت‌های دفاعی در استان شوق‌انگیز، روحیه‌بخش و بهجت‌آفرین است و نشانگر آن است که مجموعه‌های وابسته به وزارت دفاع که در استان خراسان رضوی استقرار دارند اثرگذار هستند. امیدواریم با ارتقای روز به روز صنعت دفاعی شاهد تقویت بنیه نظامی نظام مقدس جمهوری اسلامی باشیم.

این مسئول تصریح کرد: شما که در راستای ارتقای صنعت دفاعی ایفای نقش می‌کنید در حال جهاد هستید و با مجاهدت خود از دستاوردهای خون شهدا صیانت می‌کنید، این اقدام شما اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی را به همراه خواهد داشت.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان خراسان رضوی پیشرفت‌ها و خودکفایی دفاعی جمهوری اسلامی را بهترین الگو برای استقلال در سایر حوزه‌ها دانست و گفت: باید انگیزه‌های جهادی و الهی با تکیه به توان داخلی و استفاده از ظرفیت جوانان در سایر عرصه‌ها به میدان بیاید تا شاهد پیشرفت و توسعه بیش از پیش ایران اسلامی باشیم.

وی در ادامه، ضمن تشریح مأموریت‌های اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس بر کیفی شدن تعاملات مجموعه‌های وابسته به وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در استان خراسان رضوی با اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس این استان و ارتقای آن تأکید کرد.

سردار یوسفعلی‌زاده در پایان احصاء نقش مجموعه‌های وابسته به وزارت دفاع در دوران دفاع مقدس و حضور این مجموعه‌ها در نمایشگاه ملی دستاوردهای دفاع مقدس که در مشهد برگزار خواهد شد ضروری دانست.

در ابتدای این دیدار ارشد وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در استان و مدیر صنایع موسی‌ابن جعفر (ع) گزارشی از فعالیت‌های مجموعه‌های وابسته به وزارت دفاع در استان خراسان رضوی و همچنین برگزاری ویژه برنامه‌های گرامیداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس ارائه کردند.

در پایان این دیدار، سردار یوسفعلی‌زاده از دستاوردهای صنایع موسی‌ابن جعفر (ع) بازدید کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار