فرمانده سپاه اهر خبر داد؛

برگزاری رزمایش پدافند زیستی در اهر برگزار می‌شود/ راه‌اندازی مجدد کارگاه‌های تولیدی ماسک

سرهنگ «صفی» گفت: رزمایشی در قالب پدافند زیستی به منظور تعامل و هم‌افزایی بیشتر با ادارات با محوریت سپاه ناحیه اهر برگزار می‌کنیم.
کد خبر: ۴۱۱۶۰۷
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۲ - 19August 2020

به گزارش دفاع‌پرس از آذربایجان‌شرقی، سرهنگ پاسدار «موسی صفی»، فرمانده سپاه شهرستان اهر در جلسه ستاد شهرستانی مقابله با کرونا در اهر اظهار داشت: اگر جلسات ستاد مقابله با کرونا در شهرستان اهر تنها بر روی کاغذ و صرفاً به جلسات بسنده کنیم، نتیجه دلخواهی نمی‌گیریم در حالی که باید در عمل به مردم نشان دهیم.

وی افزود: همت اعضای ستاد مقابله با کرونا در شهرستان اهر را بایستی به مردم نشان دهیم و اگر بتوانیم همت و اقدام عملی را به مردم نشان دهیم، حساب و کتاب کار هم به دست مردم خواهد آمد وگرنه اقدامات را به یک اداره واگذار کنیم اتفاق چندانی نمی‌افتد.

صفی بیان کرد: امیدواریم بتوانیم در معیت مسئولان شهرستان اهر اقداماتی انجام دهیم تا مردم از نفع آن بهره‌مند شده و سلامت آنان که همواره نعمت خدادادی است در معرض خطر قرار نگیرد.

فرمانده سپاه اهر ادامه داد: رزمایشی در قالب پدافند زیستی به منظور تعامل و هم‌افزایی بیشتر با ادارات با محوریت سپاه ناحیه اهر برگزار می‌کنیم. بنا داریم تا در این رزمایش را در نقاط پُر رفت و آمد و شلوغ شهر اهر برگزار کنیم و از تذکراتی که اتاق اصناف و بسیج اصناف به صورت نمادین در پاساژها، بازار و کسبه خواهند داد و ماسک‌های تولیدی نیز به صورت نمادین در این رزمایش توزیع می‌شود.

صفی ابراز داشت: نحوه مقابله با ویروس کرونا با همکاری دستگاه‌هایی همچون شبکه بهداشت و درمان، جمعیت هلال‌احمر و … را در این رزمایش تمرین می‌کنیم.

وی با بیان اینکه کارگاه‌های تولید ماسک را که با فروکش شدن مقطعی کرونا تعطیل کرده بودیم، افزود: با اوج‌گیری دوباره این ویروس منحوس؛ کارگاه‌های تولید ماسک را مجدداً فعال کردیم و بنا داریم تا ماسک چندبار مصرف تولید نکنیم.

وی ادامه داد: در کنار توزیع بسته‌های معیشتی که سپاه ناحیه اهر در بین نیازمندان و اقشار آسیب‌دیده از شیوع کرونا در اهر پَک‌های بهداشتی را نیز آماده توزیع کرده‌ایم تا در رزمایش پیش‌رو آن پَک‌ها را در مناطق آسیب‌پذیر و آن‌هایی که نمی‌توانند تهیه کنند، توزیع کنیم.

صفی با بیان اینکه اینکه بسیج به عنوان بدنه فعال ملت و محله‌محور(پایگاه‌های مقاومت بسیج) در اختیار هیأت‌امنای مساجد خواهند بود، گفت: باید کار از مردم، با مردم و برای مردم را عملی کنیم؛ اگر همه ما پای‌کار باشیم و مردم توجیه اقناعی نشوند، موفقیتی کسب نمی‌کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار