برگزاری جلسه نقد کتاب دفاع مقدس در اردبیل

جلسه نقد کتاب «ب مثل بابا ع مثل عشق» در اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان اردبیل برگزار شد.
کد خبر: ۴۱۱۶۱۶
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۳ - 19August 2020

برگزاری جلسه نقد کتاب دفاع مقدس در اردبیل

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اردبیل، جلسه نقد و بررسی کتاب «ب مثل بابا ع مثل عشق» نوشته «فرانک انصارِی» از تولیدات اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس اردبیل امروز در محل مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان برگزار شد.

در ابتدای این جلسه، «حاتم رسولی» مدیر ادبیات و انتشارات اداره‌کل حفظ آثار دفاع مقدس اردبیل ضمن معرفی اجمالی کتاب «ب مثل بابا ع مثل عشق» آن را از آثار ممتاز فرانک انصاری دانست و گفت: نقد همیشه و در همه عرصه ها باعث پویایی و بهتر شدن می‌شود و ما بر اساس سیاست بنیاد حفظ آثار دفاع مقدس، محافل نقد کتب دفاع مقدس را به صورت مستمر و بر اساس تقویم اجرایی مشخص برگزار می کنیم.

رسولی افزود: کمیته تدوین و انتشار کتب دفاع مقدس استان با مسئولیت و دبیری اداره‌کل حفظ آثار دفاع مقدس نظارت کاملی بر محتوای کتب منتشره در استان دارد.

رسولی تأکید کرد: دفاع مقدس را با زبان کودکان و نوجوانان و در قالب داستان روایت کردن از رویکردها و سیاست‌های بنیاد حفظ آثار دفاع مقدس است و داستان نوجوان ب مثل بابا و ع مثل عشق حاصل همین رویکرد و استقبال از اینگونه آثار است.

در ادامه جلسه فرانک انصاری از دلایل خود در خصوص تألیف کتاب «ب مثل بابا و ع مثل عشق» گفت و به سوألات حاضرین درباره اثر خود پاسخ گفت.

منتقدان نیز ضمن تحسین اثر و بیان نقاط ضعف و قوت آن، زبان داستانی آن برای نوجوانان را جذاب و روایت حوادث کتاب را دارای تصاویر ذهنی دانسته و آن را اثری ارزشمند معرفی کردند.

کتاب «ب مثل بابا و ع مثل عشق» نوشته فرانک انصاری در سال 1398 در 120 صفحه توسط انتشارات خط هشت چاپ و منتشر شده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار