مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس گلستان تاکید کرد؛

لزوم تولید آثار هنری ارزشمند با مشارکت دستگاه‌های فرهنگی گلستان

سرهنگ «محمدرضا کاظمی» گفت: اگر همه مجموعه‌های فرهنگی و هنری استان گلستان در کنار هم باشند، می‌توانند کارهای ارزشمند و آثار فاخری را تولید و به نمایش بگذارند.
کد خبر: ۴۱۱۶۲۴
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۹ - 19August 2020

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از گرگان، پنجمین جلسه مشترک هم اندیشی و تعامل نهادهای حاکمیتی استان گلستان با حضور سرهنگ «محمدرضا کاظمی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گلستان و نمایندگان حوزه هنری گلستان، بسیج هنرمندان، سازمان اوج، سازمان فضای مجازی سراج، قرارگاه عاشورائیان و سازمان تبلیغات اسلامی در سالن جلسات اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان گلستان برگزار شد.

لزوم تولید آثار هنری ارزشمند با مشارکت دستگاه های فرهنگی استان

در ابتدای این جلسه سرهنگ «محمدرضا کاظمی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گلستان اظهار داشت: فلسفه وجودی این جلسات، رسیدن به یک نقطه مشترک در تولید آثار هنری و فرهنگی و جلوگیری از موازی کاری نهادهای انقلابی و فرهنگی استان است و اگر همه مجموعه‌های فرهنگی و هنری استان در کنار هم باشند، می‌توانند کارهای ارزشمند و آثار فاخری را تولید و به نمایش بگذارند.

در ادامه «ابوالفضل اعتراف» مدیر هنری و سینمایی اداره‌کل حفظ آثار دفاع مقدس گلستان ضمن ارزشمند دانستند این جلسات، به تشکیل کارگروه‌های تخصصی اشاره کرد و گفت: در راستای برنامه‌ها و فعالیت‌های فرهنگی و هنری هر یک از ادارات و سازمان‌ها، می‌توانیم با تشکیل یک کارگروه تخصصی، هر یک از برنامه‌ها را با مشارکت و استفاده از ظرفیت‌های ادارات فرهنگی استان و با محوریت چهلمین سالگرد دفاع مقدس، به خوبی تولید و اجرا کرد و خروجی آن یک کار مشترک توام با خلاقیت و نوآوری خواهد بود.

در ادامه هریک از اعضای جلسه پیشنهادات خود را در این راستا ارائه دادند و مقرر شد هر یک از ادارت، ظرفیت‌های خود را برای تولید و اجرای برنامه های فرهنگی و هنری، در قالب کارگروه های تخصصی تعیین شده، بکارگیری کنند.  

لزوم تولید آثار هنری ارزشمند با مشارکت دستگاه های فرهنگی استان

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار