مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس خوزستان:

دانش و بینش لازم مقدمه جلوگیری از تحریف در حوزه دفاع مقدس است

سردار «عباس یوسفی» گفت: یکی از رسالت‌های بنیاد حفظ آثار دفاع مقدس که دغدغه رهبر معظم انقلاب اسلامی هم بوده و هست، جلوگیری از تحریف دفاع مقدس است و ما تنها زمانی می‌توانیم از این دوران و فرهنگ آن تعریف خوب و مستند ارائه دهیم که دانش و بینش لازم را در این حوزه داشته باشیم و بتوانیم از تحریف آن توسط دیگران خودداری کنیم.
کد خبر: ۴۱۱۶۳۶
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۲ - 19August 2020

دانش و بینش لازم  مقدمه جلوگیری از تحریف در حوزه دفاع مقدس است

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اهواز، سردار «عباس یوسفی» مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس خوزستان به اهمیت مبحث جلوگیری از تحریف دفاع مقدس و ضرورت پردازش عمیق به دغدغه‌های رهبر معظم انقلاب اسلامی در این خصوص پرداخت و اظهار داشت: با همکاری مدیریت کمیته علمی و اساتید برجسته دانشگاهی به خصوص اساتید پیشکسوت و رزمنده درس آشنایی با دفاع مقدس قصد داریم برای اولین بار سلسله جلسات بصیرت افزایی و رفع ابهامات کارکنان اداره کل حفظ آثار دفاع مقدس خوزستان را در خصوص مسائل مختلف این حوزه برگزار کنیم.

وی افزود: خوشبختانه و البته با تدابیر سردار کارگر، بیش از هفتاد درصد کارکنان و پرسنل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس را نسل باسواد، جوان و انقلابی تشکیل می‌دهند که دوران دفاع مقدس را به صورت حضوری و فیزیکی لمس نکردند اما به بهترین شکل ممکن در حال فراگیری و انتقال این فرهنگ هستند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان گفت: وقتی کسی در حوزه دفاع مقدس فعالیت می‌کند باید بتواند پاسخگوی حداقل ابتدایی‌ترین سوالات و ابهامات در این حوزه باشد فلذا برگزاری این جلسات و نشست‌ها با حضور فرماندهان، تحلیل گران دانشگاهی و پیشکسوتان دفاع مقدس، بصیرت افزایی و بینش سیاسی، فرهنگی و اجتماعی و همچنین بار علمی کارکنان را دوچندان تر کند.

‌یوسفی ادامه داد: یکی از رسالت های بنیاد که دغدغه رهبر معظم انقلاب اسلامی هم بوده و هست، جلوگیری از تحریف دفاع مقدس است و ما تنها زمانی می‌توانیم از این دوران و فرهنگ آن تعریف خوب و مستند ارائه دهیم که دانش و بینش لازم را در این حوزه داشته باشیم و بتوانیم از تحریف آن توسط دیگران خودداری کنیم.

این مسئول متذکر شد: این جلسات و نشست ها را در طول هفته و به صورت منظم برگزار می‌کنیم و از کارکنان نیز می‌خواهیم که برداشت و نقطه نظرات خود را در خصوص تاثیرگذاری این کلاس‌ها ارائه دهند تا بتوانیم سوژه و مباحث مد نظر هفته‌های آتی را هم تبیین کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها