امیر حیدری تاکید کرد؛

ارتقای آمادگی رزمی و توان دفاعی مهمترین مولفه در نیرو‌های مسلح/ ارتش بر ۳ اصل اساسی استوار است

فرمانده نیروی زمینی گفت: ارتش بر سه اصل ولایت‌مداری، عدالت محوری و شایسته سالاری استوار است و تمام برنامه‌هایی که در این نیرو انجام می‌شود باید برابر با این سه اصل باشد.
کد خبر: ۴۱۱۶۶۴
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۴ - 19August 2020

ارتقای آمادگی رزمی و توان دفاعی مهمترین مولفه در نیرو‌های مسلح است/ استواری ارتش بر ۳ اصل اساسیبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، امیر سرتیپ کیومرث حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش در سومین دوره جشنواره مالک اشتر اداره عقیدتی سیاسی این نیرو و در جمع نفرات برتر حوزه اشراف اظهار داشت: نگاه نیروی زمینی ارتش به اشراف، همانند نگاه به فروع دین است و مهم‌ترین دلیل این امر آن است که ما در نظام الهی و ولایی زندگی می‌کنیم و با دیگر نظام‌های موجود در دنیا تفاوت اساسی داریم.

امیر سرتیپ کیومرث حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش افزود: نیروی زمینی ارتش بر سه اصل ولایت‌مداری، عدالت محوری و شایسته سالاری استوار است و تمام برنامه‌هایی که در این نیرو انجام می‌شود باید برابر با این سه اصل باشد.

وی ادامه داد: در نیروی زمینی ارتش ۲۸ طرح را با نام مبارک " لبیک یا امام خامنه‌ای عزیز" ترسیم کرده ایم که تمام برنامه نزاجا اعم از ارتقای آمادگی رزمی، فرهنگی، معیشتی، علمی و... در این طرح‌ها لحاظ شده است. طرح‌های لبیک "یا امام خامنه‌ای عزیز" شناسنامه نیروی زمینی ارتش محسوب می‌شوند، نحوی اجرای این طرح‌ها ملاک ارزیابی کارکنان و فرماندهان در حوزه اشراف است.

فرمانده نیروی زمینی ارتش با اشاره به اینکه "اشراف" از مطالبات فرماندهی معظم کل قواست، افزود: تمام برنامه‌ها باید با جدیت و پشتکار انجام شود چرا که اگر کم کاری صورت گیرد به اهداف مهم سازمانی نخواهیم رسید و در این راستا، ارتقای آمادگی رزمی و افزایش توان دفاعی، مهم‌ترین مولفه در سطح نیرو‌های نظامی است که باید بیشترین دغدغه ما در این حوزه باشد.

امیر سرتیپ کیومرث حیدری در بخش دیگری از سخنانش به افزایش روحیه خدمتی کارکنان و تامین معیشت خانواده‌ها پرداخت و خاطرنشان کرد: مهم‌ترین اولویت در نیروی زمینی، کارکنان و خانواده‌های آن‌ها هستند، برای افزایش روحیه خدمتی کارکنان و خانواده‌های آن‌ها برنامه‌های بسیار مطلوبی در نزاجا انجام شده و در حال حاضر در حوزه تامین مسکن سازمانی و شخصی در حدود ۲۳ هزار واحد منازل سازمانی در سراسر کشور در حال ساخت و احداث است که تاکنون در شهر‌های مشهد، ارومیه، کرمان، کرمانشاه و. این منازل نحویل کارکنان غیور نیروی زمینی ارتش شده است.

وی تاکید کرد: در حوزه مسکن شخصی کارکنان، تفاهم نامه‌ای با وزارت مسکن امضا شد تا در آینده در چندین شهر کشور شاهد تامین مسکن ملی برای کارکنان باشیم و نیروی زمینی ارتش این نوید را به همرزمان غیور خود می‌دهد که موانع و مشکلات معیشتی کارکنان و خانواده‌ها را مرتفع می‌سازد.

امیر سرتیپ کیومرث حیدری با بیان اینکه نیروی زمینی ارتش با اجرای برنامه‌های ترسیم شده می‌تواند در آینده‌ای نزدیک در حوزه معیشتی به جایگاه مطلوبی برسد، تصریح کرد: از جمله دغدغه‌های مهم فرمانده محترم کل ارتش رسیدگی به معیشت کارکنان و خانواده هاست که در این راستا به تمامی فرماندهان نیرو‌ها نیز اعلام شده تا در این حوزه، گام‌های بلندی را در جهت رفع موانع و مشکلات معیشتی بر دارند.

وی خاطرنشان کرد: نیروی زمینی ارتش در قالب طرح توانمند سازی کارکنان در حوزه بیماران صعب العلاج، مسکن سازمانی و شخصی، زدودن کهنگی از خانه‌های سازمانی و اماکن پادگانی، تشکیل قرارگاه انصار، طرح دارالشفای حضرت فاطمه زهرا (س)، طرح پیوند آسمانی، کمک هزینه تحصیل فرزندان کارکنان که دو فرزند همزمان در دانشگاه آزاد مشغول به تحصیل هستند، کمک هزینه تولد فرزندان دوقلو و... گام‌های موثری را برداشته است.

فرمانده نیروی زمینی ارتش ادامه داد: همچنان که سلسله مراتب فرماندهی ارتش جمهوری اسلامی ایران، تمام تلاش و دغدغه خود را در جهت رفع موانع خدمتی کارکنان، می‌دانند، انتظار آن است تا کارکنان با سخت کوشی، جدیت و پشتکار و فراگیری آموزش‌ها نسبت به ارتقا آمادگی رزمی و توان دفاعی ارتش کوشا باشند.

وی در پایان گفت: متاسفانه دشمن در فضای مجازی تلاش می‌کند تا به فرماندهان نظامی ضربه وارد کند و در این مسیر در تخریب شخصیت فرماندهان کار‌های زیادی را انجام داده و ما از متولیان فرهنگی خواستاریم تا با تولید محتوای مناسب و موثر، در خنثی سازی توطئه دشمنان تلاش کنند و اجازه ندهند فضای مجازی فرصتی برای تخریب چهره انقلابی فرماندهان نظامی نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران باشد.

انتهای پیام/ 221

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار