جانشین رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خبرداد؛

ارائه بیشترین برنامه چهلمین سالگرد دفاع مقدس از سوی خراسان شمالی

جانشین رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گفت: استان خراسان شمالی با تعداد ۲۴۳ برنامه، بیشترین برنامه را به مناسبت چهلمین سالگرد دفاع مقدس ارائه کرده است.
کد خبر: ۴۱۱۷۰۳
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۹:۰۹ - 19August 2020

ارائه بیشترین برنامه چهلمین سالگرد دفاع مقدس از سوی اداره کل حفظ آثار خراسان شمالیبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس در خراسان شمالی، امیر سرتیپ دوم محمد فهمیده قاسم‌زاده جانشین رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در مراسم تکریم و معارفه مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان شمالی اظهار  داشت: همچنان که فرهنگ عاشورا با گذشت این همه سال در دل مردم زنده است، فرهنگ غنی دفاع مقدس نیز باید در دل و ذهن جامعه نهادینه و ماندگار شود.

وی بیان کرد: همه شرق و غرب در مقابل انقلاب اسلامی نوظهور ایستادند و هشت سال جنگ تحمیلی به دفاع مقدس تبدیل شد که یک فرهنگ ماندگار و قله افتخار برای ایرانیان محسوب می‌شود.

فهمیده قاسم زاده با اشاره به گام دوم انقلاب گفت: مقام معظم رهبری در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، بیانیه گام دوم را صادر و به دنیا گذشته، حال و آینده انقلاب اسلامی را ارائه کردند.

وی عنوان کرد: به مناسبت چهلمین سالگرد دفاع مقدس از سوم خرداد تا پایان اسفند ۹۹ در ۴۳ هفته برنامه‌هایی به منظور معرفی فرهنگ غنی دفاع مقدس درنظر گرفته شده که در حال حاضر در هفته سیزدهم برنامه‌های دفاع مقدس هستیم.

فهمیده قاسم زاده با بیان اینکه ۵ هزارو ۵۹۴ برنامه در سطح استان به مناسبت چهلمین سالگرد دفاع مقدس برگزار می‌شود، افزود: استان خراسان شمالی با تعداد ۲۴۳ برنامه، بیشترین برنامه را به این مناسبت ارائه کرده است.

وی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری گفت: دفاع مقدس حیات انقلاب اسلامی است و می‌توان از آن صد‌ها سال استفاده کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها