مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس خراسان رضوی:

نشر ارزش‌های دفاع مقدس یک تکلیف دینی و انقلابی است

سردار حسینعلی یوسفعلی‌زاده گفت: نشر ارزش‌های دفاع مقدس به عنوان یک تکلیف دینی و انقلابی امروز بر دوش همه کسانی است که در سایه امنیت و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی زندگی می‌کنند.
کد خبر: ۴۱۱۷۴۰
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۳:۲۴ - 19August 2020

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از مشهد، اولین جلسه ستاد اجرایی جشنواره «کهربا» با موضوع آواها و نواها با حضور سردار سرتیپ دوم پاسدار «حسینعلی یوسفعلی‌زاده» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی و سایر اعضا در مرکز فرهنگی دفاع مقدس این استان برگزار شد.

سردار یوسفعلی‌زاده در این نشست اظهار داشت: نشر ارزش‌های دفاع مقدس به عنوان یک تکلیف دینی و انقلابی امروز بر دوش همه کسانی است که در سایه امنیت و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی زندگی می‌کنند.

وی در ادامه به تداوم دشمنی نظام سلطه با انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: در طول حیات انقلاب اسلامی هیچ دقیقه و ثانیه‌ای بدون جهاد، دفاع و ایستادگی در برابر زیاده ‌خواهی‌های دشمنان نگذشت؛ بر همین اساس دفاع همچنان باقیست.

این مسئول با اشاره به چهلمین سالگرد دفاع مقدس، تصریح کرد: دنیای استکبار با تحمیل جنگ به ایران اسلامی به دنبال ساقط کردن نظام مقدس جمهوری اسلامی بود اما با دفاع همه جانبه امت حزب‌الله و نیروهای مسلح به اراده الهی سرافرازی و عزت برای ایران رقم خورد و جمهوری اسلامی در سطح داخلی، منطقه‌ای و بین المللی کارآمد و اثربخش شد.

یوسفعلی‌زاده بیان داشت: باید این حماسه جاوید با صد زبان به جامعه عرضه شود تا از دفاع مقدس به عنوان هویت ماندگار جمهوری اسلامی دفاع شود.

این مسئول در پایان با تاکید بر حفظ قداست شهر مشهدالرضا در برگزاری جشنواره کهربا با موضوع آواها و نواها، تشکیل کمیته‌های تخصصی این جشنواره را خواستار شد.

در ابتدای این جلسه اعضا به بیان پیشنهادات و نقطه نظرات خود در خصوص جشنواره پرداختند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار