آغاز مرحله دوم رزمایش کمک‌های مومنانه در یاسوج

مرحله دوم رزمایش کمک‌های مومنانه با حضور جمعی از مسئولان در یاسوج آغاز شد.
کد خبر: ۴۱۱۷۹۹
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۰ - 20August 2020

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از یاسوج، مرحله دوم رزمایش کمک‌های مومنانه امروز در آیینی با حضور نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد، استاندار، فرمانده سپاه فتح و جمعی دیگر از مسئولان استانی در میدان صبحگاه سپاه فتح آغاز شد.

سردار «حمید خرم‌دل» فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد در این آیین با اشاره به اینکه در مرحله نخست رزمایش کمک‌های مومنانه حدود 100 هزار بسته بین اقشار آسیب‌دیده از بیماری کرونا توزیع شد، اظهار داشت: پیش‌بینی ما توزیع 114 هزار بسته بود که در ایام پیش رو پوشش داده می‌شود.

وی با بیان اینکه سپاه و بسیج کمک‌های خود را که حدود 13 هزار بسته معیشتی است در سه مرحله توزیع می‌کنند، افزود: در این راستا، امروز حدود 3 هزار و 800 بسته توزیع می‌شود.

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه دفتر آستان قدس رضوی حدود دو هزار بسته توزیع کرده است، گفت: هدف‌گذاری کمیته امداد نیز توزیع 40 هزار بسته بوده که تاکنون هشت هزار بسته آن توزیع شده است.

خرم‌دل از توزیع 3 هزار بسته لوازم‌التحریر و کیف و کفش در 15 شهریور خبر داد و عنوان کرد: 9 هزار بسته ورزشی و آموزشی هم در هفته دفاع مقدس توزیع می‌شود.

این مسئول با اشاره به نحوه توزیع کمک‌های مومنانه، متذکر شد: سامانه‌ای طراحی شده که با کد ملی و از طریق پایگاه‌های مقاومت کمک‌ها توزیع می‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار