نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد:

رزمایش کمک‌های مومنانه آثار اجتماعی و سیاسی فراوانی دارد

حجت‌الاسلام «سید نصیر حسینی» گفت: هرچند ممکن است توزیع بسته‌های رزمایش کمک‌های مومنانه در برابر مشکلات خانواده‌ها کمک مهمی نباشد، اما آثار اجتماعی و سیاسی فراوانی دارد.
کد خبر: ۴۱۱۸۰۴
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۹ - 20August 2020

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از یاسوج، حجت‌الاسلام «سید نصیر حسینی» نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد امروز در آیین آغاز مرحله دوم رزمایش کمک‌های مومنانه با اشاره به تاثیر قیام امام حسین (ع) در برافراشته نگه داشتن پرچم دین مبین اسلام، اظهار داشت: امام حسین(ع) فرمانده‌ای بی‌نظیر در جهان بود که در راه اسلام خون داد.

وی با اشاره به فرمان رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر اجرای رزمایش کمک‌های مومنانه، افزود: هرچند ممکن است توزیع این بسته‌ها در برابر مشکلات خانواده‌ها کمک مهمی نباشد، اما آثار اجتماعی و سیاسی فراوانی دارد.

«حسین کلانتری» استاندار کهگیلویه و بویراحمد هم در این آیین با اشاره به سیره و روش امام حسین (ع)، گفت: امروز بعد از 1400 سال، راه و روش آن حضرت از طریق کمک مومنانه تجلی پیدا کرده است.

وی با بیان اینکه رزمایش کمک‌های مومنانه با کمک سپاه، بهزیستی، کمیته امداد امام خمینی، مجموعه دولت، هلال‌احمر و برخی دیگر از ارگان‌ها در حال اجرا است، متذکر شد: هرچند ارزش مادی این کمک‌ها زیاد نیست، اما ارزش معنوی آنها برخاسته از عشق و ارزش‌های الهی است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار