با رعایت دقیق پروتکل‌های بهداشتی؛

کنکور سراسری دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی در دافوس ارتش برگزار شد

همزمان با برگزاری آزمون سراسری دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی در سراسر کشور، دانشگاه فرماندهی و ستاد ارتش جمهوری اسلامی ایران به‌عنوان یکی از حوزه‌های اصلی این آزمون، میزبان داوطلبان رشته ریاضی فیزیک بود.
کد خبر: ۴۱۱۸۰۹
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۵ - 20August 2020

کنکور سراسری دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی در دافوس ارتش برگزار شدبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، امیر سرتیپ «حسین ولی‌وند زمانی» فرمانده دانشگاه فرماندهی و ستاد ارتش در جمع خبرنگاران با اعلام خبر فوق اظهار داشت: به منظور مساعدت در برگزاری کنکور سراسری دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی کشور، دافوس ارتش کلیه اماکن آموزشی، پژوهشی و سالن‌های اجتماعات و آزمایشات خود را در اختیار سازمان سنجش آموزش کشور قرار داد.

وی در ادامه گفت: این دانشگاه امروز میزبان بیس از ۶۰۰ نفر از داوطلبان گروه آزمایشی ریاضی فیزیک درآزمون ورودی دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی سال تحصیلی ۱۳۹۹-۱۴۰۰ بود که این آزمون راس ساعت هشت صبح برگزار شد.

امیر ولی‌وند همچنین تصریح کرد: رعایت حداقل فاصله ایمنی ۱/۸ متری بین داوطلبان، پیش‌بینی پارکینگ عمومی برای خانواده‌ها در جوار حوزه‌های امتحانی، استقرار آمبولانس و تیم پزشکی در ورودی حوزه امتحانی به‌منظور تب‌سنجی و اعطای اقلام بهداشتی نظیر ماسک و مایع ضدعفونی‌کننده، پذیرایی از داوطلبان در بسته‌های بهداشتی، الزام تمامی عوامل اجرایی به استفاده از ماسک و رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی ازجمله اقدامات دانشگاه فرماندهی و ستاد ارتش در برگزاری هرچه بهتر آزمون سراسری بوده است.

بنا بر این گزارش، نماینده سازمان سنجش آموزش کشور نیز از روند برگزاری این آزمون در دانشگاه فرماندهی و ستاد آجا بازدید کرد.

انتهای پیام/ 200

نظر شما
پربیننده ها