در آستانه روز پزشک؛

فرمانده نیروی دریایی ارتش از کادر درمانی بیمارستان گلستان ارتش تقدیر کرد

امیر دریادار خانزادی به مناسبت زادروز دانشمند بزرگ ابوعلی سینا و گرامیداشت روز پزشک، با حضور در بیمارستان گلستان نیروی دریایی ارتش از کادر درمانی این بیمارستان تقدیر کرد.
کد خبر: ۴۱۱۸۵۴
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۹:۰۱ - 20August 2020

فرمانده دریایی ارتش از کادر درمانی بیمارستان گلستان ارتش تقدیر کردبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‎پرس، امیردریادار حسین خانزادی فرمانده نیروی دریایی ارتش، امروز با حضور در بیمارستان گلستان این نیرو، ضمن دیدار صمیمی و چهره به چهره با کارکنان بیمارستان، از کادر درمانی و خانواده‌های شهدای مدافع سلامت تقدیر کرد.

فرمانده نیروی دریایی ارتش ضمن تسلیت به مناسبت فرارسیدن ماه محرم و عزاداری سرور و سالار شهیدان ابا عبدالله الحسین، اظهار داشت: شهدای مدافعان سلامت الگویی از جنس خودگذشتگی برای همه مردم است.

فرمانده نیروی دریایی ارتش نقش پزشکان نیروهای مسلح در ارتقای توان دفاعی در مأموریت‌های محوله را بسیار مؤثر دانست و افزود: همین موضوع موجب سنگین‌تر شدن وظیفه پزشکان شاغل در نیروهای مسلح شده است.

وی با تاکید بر اینکه دولت‌ها با پشتیبانی نیروهای مسلح امنیت را برای جامعه خود تأمین می‌کنند، خاطر نشان کرد: بخشی از امنیت مردم؛ حوزه سلامت است که بی شک تمامی کادر درمانی کشور با غیرت، شجاعت و ایثار و رهنمودهای مقام معظم رهبری در برابر ویروس منحوس کرونا ایستادند و امید را به جامعه تزریق کردند که برقراری این امنیت در حوزه سلامت باعث افتخار و غرور همه ما است.

امیر دریادار خانزادی با اشاره به اینکه نیروی انسانی متعهد، متخصص از سرمایه‌های بی نظیر یک سازمان محسوب می‌شوند، افزود: با توجه به اینکه مشکلات متعددی در بحث پشتیبانی و درمان ویروس کرونا در کشور وجود دارد، اما کارکنان و دریادلان نیروی دریایی ارتش به کمک کادر درمانی حتی یک روز نیز از مأموریت دریانوردی غافل نشدند و ناوگروهای نیروی دریایی ارتش با اقتدار به مأموریت‌های دوردست اعزام و پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران را در آب‌های بین المللی به اهتزار درآوردند.

در این مراسم از خانواده‌های شهید ناخدایکم پزشک خلیلی و پرستار شهید محمدرضا دارینی از شهدای مدافع سلامت نیروی دریایی ارتش، پزشکان، پرستاران، سایر کادر درمانی و روحانیونی که در اجرای امور شرعی متوفیان بصورت شبانه روزی و جهادی تلاش کردند تقدیر شد.

انتهای پیام/341

نظر شما
پربیننده ها