رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایران:

جهاد مدافعان سلامت یادآور هشت سال دفاع مقدس است

جلیل کوهپایه‌زاده با اشاره به قرار گرفتن در روز‌های کرونایی، گفت: جامعه پزشکی در اوج فروتنی می‌کوشد تا درد و رنج بیماران را کم کند.
کد خبر: ۴۱۱۸۹۹
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۰ - 21August 2020

جهاد مدافعان سلامت یادآور هشت سال دفاع مقدس استبه گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، جلیل کوهپایه زاده، در پیامی فرا رسیدن یکم شهریور ماه زادروز حکیم ابوعلی سینا و پاسداشت مقام پزشک را به جامعه پزشکی تبریک و تهنیت گفت.

در متن پیام رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایران، آمده است: «یکم شهریور، زاد روز دانشمند بزرگ و طبیب برجسته و نامدار ایرانی، شیخ‌الرئیس ابوعلی سینا فرصتی مغتنم و مناسب برای یادآوری و درک اهمیت و جایگاه جامعه پرتلاش و توانمند پزشکان کشور است تا تلاش‌های ارزنده آن‌ها که به واسطه مهارت، دانش، ایثار و اخلاص همواره نویدبخش حیات و سلامت مردم است، مورد تقدیر و تکریم قرار گیرد.

سپید جامگانی که این روز‌ها در صف مقدم مبارزه با کرونا با تکیه بر خدای قادر و متعال، در مقابل تمام کمبود‌ها و کاستی‌ها صبر پیشه کرده‌اند و بر اساس وظیفه انسانی خود تنها به نجات جان مردم فکر می‌کنند و با وجود مواجه شدن با ناملایمات، در اوج فروتنی می‌کوشند تا درد و رنجی از تن رنجور بیماران کم کنند و نعمت سلامتی را به آنان بازگردانند.

بی شک این جهاد و از خودگذشتگی مدافعان سلامت همچون مدال زرینی بر سینه جامعه پزشکی در تاریخ این مرز و بوم خواهد ماند و یادآور خاطره حضور مجاهدان جامعه پزشکی در جبهه‌های نبرد حق علیه باطل و کمک رسانی به رزمندگان دفاع مقدس است.

بدین‌وسیله ضمن عرض تبریک و تهنیت این روز به خانواده بزرگ جامعه پزشکی به ویژه اساتید، اعضای هیات علمی، پزشکان و دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی ایران، از همه دست‌اندرکاران نظام سلامت که در این روز‌های سخت با مجاهدت و تلاش‌های شبانه‌روزی و با تحمل سختی‌ها و دوری از خانواده به هم‌وطنان خود، خدمت‌رسانی می‌کنند، سپاسگزاری می‌کنم.

از درگاه ایزد منان، آرزوی سلامتی و توفیق خدمت به مردم را برای همگان، خواستارم.»

انتهای پیام/ 141

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار