فیلم "بهترین انتخاب" محصول بسیج هنرمندان فارس رونمایی شد

نخستین فیلم بلند داستانی بسیج هنرمندان فارس بانام "بهترین انتخاب" با موضوع کرامات امام حسین(ع) در شیراز رونمایی شد.
کد خبر: ۴۱۱۹۳
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۵:۱۵ - 15February 2015

فیلم

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس از شیراز، نخستین فیلم بلند داستانی بسیج هنرمندان فارس با عنوان "بهترین انتخاب" شب گذشته طی مراسمی با حضور مهدی فقیه، بازیگر شیرازی سینمای ایران رونمایی شد.

مهدی فقیه، پیشکسوت عرصه سینما و تئاتر کشور در این آئین با بیان اینکه هنرمندان اصلی این انقلاب شهدا هستند، اظهار داشت: اگر هر برههای از جامعه از دست برود قابل بازیابی است اما اگر هنر از دست رفت قابل بازیابی نیست.

وی با اشاره به اینکه در سینمای ایران فیلمهای ارزشمندی تولید شده که در تاریخ ماندگار است، گفت: هنر در استان فارس و در شهر شیراز مهجور است و نیاز به حمایت جدی دارد.

هادی رمضانپور، از نویسندگان و کارگردانان برتر استان فارس، نیز در این آئین با بیان اینکه در تمام کارهای هنری باید از پیشکسوتان هر عرصهای بهره جست، اظهار داشت: استان فارس از ظرفیتهای بازیگری، کارگردانی و غیره برخوردار است اما همبستگی در بین هنرمندان و مسئولان وجود ندارد.

وی با تأکید بر شناخت تواناییهای هنرمندان استان فارس بهویژه شهر شیراز، خاطرنشان کرد: بسیج هنرمندان پایگاه خوبی برای هنرمندان شیراز است که سبب ایجاد هماهنگی مناسب بین هنرمندان شده است.

حسین پاشاپور، کارگردان فیلم بهترین انتخاب و مسئول انجمن فیلم بسیج هنرمندان استان فارس، نیز در این آئین درخواست کرد: هنرمندان این استان بیشتر حمایت شوند زیرا کارهای خوب و قوی ارائه میدهند.

در این مراسم از زحمات عبدالکریم هوشیار، قاسم رجب زاده، سید مسعود پیروی، حسین رفعت ماه، مهرتاج شاهی سوندی، محسن شجاعی پور، معصومه فراهانی، حجت الله صالح نژاد، اصغر رفعت ماه، محمد جواد سلام پور، محمد نصیری، مریم مجلسی، میثم رفعت ماه، ابراهیم قلی پور، سجاد شاعری، پرهام گرشاسبی و علی عنصری به عنوان بازیگران این فیلم، احسان ایوبی به عنوان  عکاس؛ حسین پاشاپور، تصویر بردار و تدوینگر، حمید گرشاسبی، کارگردان و لیلا زارع، تهیه کننده این کار تجلیل به عمل آمد.

همچنین حجت الاسلام سید محی الدین طاهری، تولیت آستان مقدس حضرت سیدعلاالدین حسین(ع)، استاد مهدی فقیه، استاد رحیم هودی، هادی زمان پور، محمود بهمنی، احمد مومنی، زلیخا بنی ایمان، ساسان دسی، محمد تقی حق نگهدار، مجتبی انفرادی، ایرج بردبار، ایرج جمشید پور، جلیل کوثریان، عیدی محمدمعصومی، مهرنوش دشتی زاده، خاموشیان و حمید حق نگهدار نیز به عنوان پیشکسوتان و همکاران تقدیر شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها