برگزاری همایش ادبی و شعرخوانی «بازگشت به آشیانه باران» در خوزستان

همایش ادبی و شعر خوانی شاعران جنوب با عنوان «بازگشت به آشیانه باران» در سالن اجتماعات شهید جهان‌آرا در اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خوزستان برگزار شد.
کد خبر: ۴۱۱۹۴۷
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۸ - 21August 2020

برگزاری همایش ادبی و شعر خوانی «بازگشت به آشیانه باران» در خوزستان

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خوزستان، همایش ادبی و شعر خوانی شاعران جنوب با عنوان «بازگشت به آشیانه باران» امروز (جمعه) در سالن اجتماعات شهید جهان آرای اداره کل حفظ آثار ونشر ارزش های دفاع مقدس خوزستان برگزار شد.

«ستاره عرفانی‌راد» مدیر ادبیات و انتشارات اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان در ابتدای این همایش اظهار داشت: با تدابیر سردار یوسفی و به جهت بهره‌برداری ادبی مناسب از وضعیت کنونی کشور و تبدیل تهدید کرونا به فرصت در راستای برگزاری محتوایی برنامه های چهلمین سالگرد دفاع مقدس و همچنین گرامی داشت سالروز بازگشت آزادگان سرافراز به میهن اسلامی مان اقدام به برگزاری این نشست ادبی کردیم.

وی افزود: هنرمندان خوزستانی به ویژه شاعران پایتخت دفاع مقدس به واسطه تعهد و البته تجربیاتی که از رخدادهای مختلف معنوی، ارزشی و حماسی همچون دوران دفاع مقدس دارند بهترین اشخاص برای ارائه هر چه بهتر و بیشتر هنر متعالی دفاع مقدس در قالب های مختلف هنری هستند.

عرفانی گفت: این همایش که با همکاری و مشارکت بسیج هنرمندان و کانون ادبی خوزستان با استقبال خوب شاعران جنوب مواجه شد اولین نشست شعر خوانی سال های اخیر خوزستان در پاسداشت آزادگان عزیز ماست.

مدیر ادبیات و انتشارات اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان ادامه داد: در نشست ادبی امروز بیش از 25 شاعر آقا و خانم از سراسر استان خوزستان به شعر خوانی پرداختند و آثارشان را به آزادگان صبور خوزستان و ایران اسلامی تقدیم کردند.

همایش ادبی «بازگشت به آشیان باران» با تقدیر سردار یوسفی از شاعران متعهد خوزستانی و خاطره گویی یکی از آزادگان شهرستان کارون خوزستان به پایان رسید.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار