امام جمعه یاسوج:

عادی‌سازی روابط امارات با رژیم صهیونیستی مایه ننگ جهان اسلام است

حجت‌الاسلام «سید نصیر حسینی» با اشاره به عادی‌سازی رابطه امارات با رژیم صهیونیستی، گفت: این اقدام امارات مایه ننگ جهان اسلام است و مسلمانان جهان باید پاسخ کوبنده و محکمی به این اقدام بدهند.
کد خبر: ۴۱۱۹۵۵
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۰ - 21August 2020

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از یاسوج، حجت‌الاسلام «سید نصیر حسینی» امام جمعه یاسوج ظهر امروز (جمعه) در خطبه‌های نماز جمعه این هفته با اشاره به عادی‌سازی رابطه امارات با رژیم صهیونیستی، اظهار داشت: این اقدام امارات مایه ننگ جهان اسلام و مسلمانان و کشورهای اسلامی است.

وی با بیان اینکه عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی اقدام ناپسند و حقیرانه‌ای بود که از سوی امارات انجام شد و به منزله مشروعیت بخشیدن به اسرائیل است، افزود: مسلمانان جهان باید پاسخ کوبنده و محکمی به این اقدام امارات بدهند.

 امام جمعه یاسوج فرا رسیدن ایام محرم را تسلیت گفت و با اشاره به فلسفه قیام امام حسین (ع)، گفت: فلسفه و دلیل قیام امام حسین (ع) شامل ترویج فرایض امر به معروف و نهی از منکر و احیای دین مبین اسلام بوده است.

حسینی با اشاره به 31 مرداد روز جهانی مسجد، به علت نامگذاری این روز اشاره داشت و متذکر شد: در سال 1348 رژیم صهیونیستی، مسجدالاقصاء را که قبله اول مسلمانان است به آتش کشید و به همین دلیل امروز به عنوان روز جهانی مسجد نامگذاری شده است.

وی مسجدالاقصاء را ناموس دینی و سیاسی مسلمانان دانست و عنوان کرد: مسجدالاقصاء قداست و اهمیت خاصی دارد اما از سوی انسان‌هایی ناپاک و خبیث اشغال شده و باید آزاد شود.

امام جمعه یاسوج در رابطه با اهمیت مساجد نیز گفت: مدیریت سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی جوامع اسلامی در مساجد انجام می‌شود و انقلاب اسلامی ایران نیز در مساجد شکل گرفت و به پیروزی رسید.

حسینی بیان کرد: مساجد استان باید هر چه بیشتر فعال و پررونق شوند و از ظرفیت‌های متعدد و گسترده آنها استفاده بیشتری شود.

وی با اشاره به اول شهریور روز پزشک، با بیان اینکه پزشکی یک شغل و حرفه مقدس است و هدف آن نجات جان انسان‌ها و تأمین سلامت آنها است، گفت: پزشکان کشور و استان از زمان شیوع بیماری کرونا تاکنون خدمات ارزنده‌ای ارائه داده‌اند.

امام جمعه یاسوج همچنین به دوم شهریور آغاز هفته دولت و روز کارمند اشاره داشت و ابراز کرد: کار کردن و مسئولیت داشتن در دولت و نظام مقدس جمهوری اسلامی مایه افتخار و مباهات است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار