حجت‌الاسلام صدیقی در مراسم تشییع پیکر شهید «حامد ضابط»:

نیروی انتظامی در مسیر امام حسین (ع) گام برمی‌دارد

امام جمعه موقت تهران با بیان اینکه نیروی انتظامی با تقدیم شهدای امنیت در راه امام حسین (ع) حرکت می‌کند، گفت: خون بیدارگر است و احساسات مردم را علیه فسادگر بیدار می‌کند.
کد خبر: ۴۱۲۰۲۷
تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۸:۳۵ - 22August 2020

کشور‌هایی که تروریست پرورش می‌دهند بی‌دین هستند/ امروز ماموران ناجا جان خود را فدا می‌کنند تا امینت برقرار شودبه گزارش خبرنگار اجتماعی دفاع‌پرس، حجت‌الاسلام «کاظم صدیقی» امام جمعه موقت تهران در مراسم تشییع پیکر شهید استوار یکم «حامد ضابط» از مأموران سرکلانتری چهارم پلیس پیشگیری پایتخت که صبح امروز در ستاد فرماندهی انتظامی تهران بزرگ برگزار شد، با بیان اینکه امام حسین (ع) شهید حکومت عدل در بشریت است، اظهار داشت: امام حسین (ع) و یارانش برای تثبیت اسلام و مبارزه با بی دینی و فساد به شهادت رسیدند.

وی ادامه داد: کسانی که تروریست پرورش می‌دهند، آن‌هایی که وطن‌فروشی می‌کنند و افراد سازش‌کننده با دشمن، بی دین هستند.

امام جمعه موقت تهران گفت: نیروی انتظامی شهدای زیادی در راستای برقراری امنیت تقدیم کرده است و در راه امام حسین (ع) حرکت می‌کند.

حجت‌الاسلام صدیقی افزود: امروز تنها داشتن اطلاعات و سلاح کافی نیست و باید در راه امنیت و بیداری مردم خون داد؛ خون بیدارگر است و احساسات مردم را علیه فسادگر بیدار می‌کند.

وی خاطرنشان کرد: شهیدان دل‌های ما را به هم پیوند می‌زنند و مردم را بیدار و در برابر یاوه‌گویان از ما حمایت می‌کنند؛ راهی که شهید حامد ضابط رفت، راهی است که امام حسین (ع) آن را پایه‌گذاری کردند و خود و جوانانش به شهادت رسیدند تا امنیت در طول تاریخ برقرار شود.

امام جمعه موقت تهران عنوان کرد: امروز مأموران ناجا خود را فدا می‌کنند تا مدارس، جامعه، کسب، کار‌ها و... امن باشند.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار