چهل‌سالگی سرو/شهید «سیدعیسی رحمان‌پور چوبی»؛

شما در برابر اسلام و برای پیاده کردن احکام اسلامی روی زمین مسئولیت دارید

در فرازی از وصیت‌نامه شهید «سیدعیسی رحمان‌پور چوبی» آمده است: ای خواهران و مادران حزب الله! شما باید کار زینبی بکنید و حجاب خود را حفظ کنید. شما در برابر اسلام و برای پیاده کردن احکام اسلامی روی زمین مسئولیت دارید... شما هم باید این مسائل را رعایت کنید و به مسئولیت خود آشنا باشید و جامعه را با بی‌حجابی به فساد نکشانید.
کد خبر: ۴۱۲۰۸۵
تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۲ - 22August 2020

شما در برابر اسلام و برای پیاده کردن احکام اسلامی روی زمین مسئولیت داریدبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، به مناسبت چهلمین سالگرد دفاع مقدس و در سالروز شهادت شهید «سیدعیسی رحمان‌پور چوبی» از شهدای شهرستان بابل وصیت‌نامه این شهید منتشر می‌شود.

شهید «سیدعیسی رحمان‌پور چوبی» فرزند «سید صابر» در تاریخ ششم تیر 1344 در شهرستان بابل به دنیا آمد و در تاریخ یکم شهریور 1363 در منطقه پنجوین عراق به شهادت رسید.

وصیت‌نامه شهید:

1. ای پدر و مادر، برادر و خواهر مهربانم! هیچوقت برایم ناراحت نشوید. باید خوشحال باشید از اینکه فرزندتان را تربیت کردید و در راه اسلام جهاد کرد و به شهادت رسید. شما باید به فکر این باشید، که اسلام زنده باشد که مرگ برای همه است و چه بهتر که این در راه اسلام و در سنگر اسلام باشد.

2. ما باید راه شهیدان، از صدر اسلام تا بحال، را ادامه بدهیم. حال به رهبری امام خمینی که همان رهبری امام حسین است به جنگ می‌رویم و کفر را از بین می‌بریم.

3. ای برادران محصل! که در سر کلاس نشسته‌اید و پول بیت‌المال برایتان خرج می‌شود و درس می‌خوانید باید درستان را بخوانید و به انقلاب خدمت کنید.

4. ای خواهران و مادران حزب الله! شما باید کار زینبی بکنید و حجاب خود را حفظ کنید. شما در برابر اسلام و برای پیاده کردن احکام اسلامی روی زمین مسئولیت دارید... شما هم باید این مسائل را رعایت کنید و به مسئولیت خود آشنا باشید و جامعه را با بی‌حجابی به فساد نکشانید.

5. ای امت حزب الله و انقلابی شما باید همیشه در راه اسلام قدم بردارید و کارتان برای خدا باشد. یار و یاور امام باشید و دستورات امام را اطاعت کنید... بر سر مسائل ناچیز بر سر هم نیافتید که باعث جدایی شما از هم می‌شود و همیشه با هم برادر باشید و اگر کسی اشتباه می‌کند او را امر به معروف و نهی از منکر کنید و براه راست هدایتش نمایید.

6. از شما می‌خواهم که هر حزب و هر گروهی که بر ضد این انقلاب توطئه می‌کند، با دست خودتان از بین ببرید و با نهادهای انقلابی همکاری کنید.

7. هیچ وقت از روحانیت جدا نشوید، که دشمن اسلام از شما همین را می‌خواهد. جدایی از همدیگر و جدایی از روحانیت.
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها