استاندار مازندران:

رشد و توسعه جمهوری اسلامی مرهون خون شهدا است

«احمد حسین زادگان» گفت: رشد و توسعه جمهوری اسلامی مرهون خون شهدای هشت سال دفاع است و همه ما خود را مدیون خون این شهدا می‌دانیم و تا آخر نیز بر عهد و پیمانی که با شهداء و آرمان‌های نظام جمهوری اسلامی بستیم، استوار می‌مانیم.
کد خبر: ۴۱۲۱۰۴
تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۵ - 22August 2020

رشد و توسعه جمهوری اسلامی مرهون خون شهدا است / خود را مدیون خون شهدا می‌دانیمبه گزارش دفاع‌پرس از ساری، «احمد حسین زادگان» استاندار مازندران که در آستانه هفته دولت با همراهی معاونین استانداری و برخی مدیران و مسئولین ستادی و دستگاه‌های اجرایی در گلزار شهدای ساری حضور یافت، ضمن تجدید میثاق با آرمان‌های شهدا در جمع خبرنگاران اظهار داشت: شروع هفته دولت از گلزار شهدای هشت سال دفاع مقدس به معنای وفاداری کارگزاران نظام جمهوری اسلامی به آرمان‌های شهداء است.

حسین زادگان افزود: رشد و توسعه جمهوری اسلامی مرهون خون شهدای هشت سال دفاع است و همه ما خود را مدیون خون این شهدا می‌دانیم و تا آخر نیز بر عهد و پیمانی که با شهداء و آرمان‌های نظام جمهوری اسلامی بستیم، استوار می‌مانیم.

استاندار مازندران اظهار داشت: دولت تدبیر و امید و خدمتگزاران مردم همواره خود را مدیون خون شهدای هشت سال دفاع مقدس می‌دانند و در نظام جمهوری اسلامی با وجود تمام دشواری‌های ناشی از تحریم ظالمانه بی‌سابقه همچنان به خدمت رسانی به مردم مشغول‌اند و به این کسوت افتخار می‌کنند.

حسین زادگان اظهار داشت: با وجود تحریم‌های ظالمانه که به نوعی جنگ اقتصادی استکبار جهانی با مردم ایران محسوب می‌شود، دولت در سال‌های اخیر پروژه‌های عمرانی و زیرساختی را به پایان رساند و تحویل مردم داد و در سال جاری به خصوص در هفته دولت نیز قطعا پروژه‌های زیادی در سطح ملی و استانی به بهره برداری خواهد رسید.

وی اضافه کرد: در استان مازندران نیز تمام مدیران دستگاه‌های اجرایی تلاش خود را در آخرین سال خدمات هشت ساله دولت تدبیر و امید برای خدمت رسانی به مردم به کار گرفتند و پروژه‌های زیربنایی و زیرساختی زیادی را که می‌تواند زمینه‌ساز توسعه استان و هموار کردن راه آینده باشد، در دست اجرا دارند.

استاندار مازندران خاطرنشان کرد: مدیران دستگاه‌های اجرایی استان مازندران باید بدون توجه به پایان سال خدمات رسانی هشت ساله دولت، همانند روزهای نخست روی کارآمدن دولت پای کار خدمات رسانی به مردم باشند و ما خود را مدیون و مرهون حمایت‌های مردم می‌دانیم.

حسین زادگان افزود: دولت با تمام مشکلات و محدودیت‌های مالی و اقتصادی ناشی از تحریم همچنان بر عهدی که با مردم برای خدمات رسانی بسته، وفادار است و تمام تلاش دولتمردان این است که بتوانند این تعهدات را عملی کنند.

خاطرنشان می‌شود، دوم تا هشتم شهریور ماه در تقویم نظام جمهوری اسلامی ایران هفته دولت نامگذاری شده است و در این هفته پروژه‌های عمرانی متعددی در استان مازندران به بهره برداری می‌رسد.  

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها