به مناسبت گرامیداشت روز پزشک؛

فرمانده سپاه دورود با کادر درمان این شهرستان دیدار کرد

سرهنگ پاسدار کریم زینی وند و جمعی از پرسنل ناحیه سپاه دورود با ریاست و کارکنان بیمارستان هفتم تیر و شبکه بهداشت شهرستان دورود دیدار کردند.
کد خبر: ۴۱۲۱۷۷
تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۳۹۹ - ۲۱:۵۲ - 22August 2020

فرمانده سپاه دورود  با کادر درمان این شهرستان دیدار کرد

به گزارش دفاع‌پرس از خرم آباد، سرهنگ پاسدار «کریم زینی وند» فرمانده سپاه ناحیه دورود در دیداری که به مناسبت روز پزشک، با ریاست و کارکنان بیمارستان هفتم تیر و شبکه بهداشت این شهرستان داشت، اظهار داشت: سلامت جسمی و بعضا روحی جامعه مرهون زحمات سفیران سلامت است که با انگیزه و روحیه خدمت رسانی این کار را انجام می‌دهند و مشاورانی امین برای مردم هستند.

وی افزود: پزشکی همانطور که در روایات تصریح شده شغلی معنوی است و پزشکان به صورت شبانه روزی سنگ صبور بیماران هستند و هرچه در توان دارند در جهت تامین سلامت همنوعان خود دریغ نمی کنند.

فرمانده سپاه ناحیه دورود با اشاره به برپایی بیمارستان صحرایی در دورود که ویزیت رایگان را به مردم ارائه دادند عنوان کرد: این کار خدا پسندانه و خیری است که باعث دلگرم شدن قشر ضعیف جامعه می‌شود و این روحیه برای شما که در این کسوت هستید باعث این می‌شود که دیگران نیز کسب تجربه کرده و خدماتی را به جامعه مستضعف ارائه نمایند.

در این دیدار دوستانه که معاونین بهداشت و درمان شبکه نیز حضور داشتند، فرمانده سپاه دورود ضمن تقدیر و تشکر از تلاش‌های صورت گرفته در حوزه سلامت شهرستان، در خصوص هرگونه تعامل و همکاری با شبکه بهداشت، اعلام آمادگی کردند.

ثروتی مدیر شبکه بهداشت و درمان دورود نیز ضمن قدردانی از حضور فرمانده سپاه شهرستان و فرماندار، اخلاص و مردمی بودن بسیج را به عنوان یک ظرفیت بسیار مهم دانست و ابراز امیدواری کردند که بتوان از این پتانسل در تمامی حوزه‌ها، به ویژه سلامت مردم استفاده کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار