فرمانده سپاه خرم‌آباد در دیدار با کادر درمان مطرح کرد؛

مدافعان سلامت با دفاعی مقدس‌تر در خط مقدم مقابله با کرونا حماسه آفرین شدند

سرهنگ ماشاءالله بازگیر ضمن تقدیر از ایثارگری کادر درمان بیمارستان ها، گفت: پرستاران و پزشکان ما در خط مقدم مقابله با کرونا، برای حفظ سلامت و جان مردم حماسه آفرین شدند و دفاعی مقدس تر از سال های جنگ تحمیلی را به نمایش گذاشتند.
کد خبر: ۴۱۲۱۸۰
تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۳۹۹ - ۲۱:۳۸ - 22August 2020

مدافعان سلامت با دفاعی مقدس تر در خط مقدم مقابله با کرونا حماسه آفرین شدند

به گزارش دفاع‌پرس از خرم آباد، سرهنگ بازگیر ماشاءالله بازگیر فرمانده سپاه خرم آباد به همراه جمعی از پرسنل ناحیه به مناسبت روز پزشک با کادر درمان و پرسنل بیمارستان‌های شهید رحیمی، شهید مدنی، شهدای عشایر، درمانگاه شهید امیری و شبکه بهداشت و درمان دیدار کردند.

وی در این دیدار با اشاره به سختی های کادر درمان از اسفند سال گذشته تاکنون اظهار داشت: پرستاران و پزشکان ما امروز در دفاعی مقدس تر در جبهه مقابله با کرونا و برای حفظ سلامت و جان مردم حماسه آفرین شدند.

بازگیر افزود: پرستاران و پزشکان ما به عنوان رزمندگان خط مقدم مقابله با این ویروس ناشناخته، ایثار،گذشت و دفاع را معنا و مفهومی تازه بخشیدند.

فرمانده سپاه خرم آباد خاطرنشان کرد: رزمندگان جنگ تحمیلی بفاصله هر چندماه مدتی مرخصی و استراحت داشتند؛ اما از زمان شیوع این بیماری ، تلاش مدافعان سلامت ما در مراکز درمانی شبانه روز بوده بطوریکه بسیاری از کادر درمان در این مدت حتی خانواده های خود را هم ندیده اند.

وی فعالیت های مجموعه پزشکی را ارزشمند دانست و تصریح کرد: قدردان زحمات گرانبهای قشر درمان هستیم آنهایی که برای سلامت بیماران و کم شدن رنج و درد مردم سرزمینشان، ساعت ها با ماسک و پوشش های طاقت فرسا مشغول خدمت و جهاد فی سبیل الله هستند.

بازگیر با اشاره به تقدیرهای چندباره رهبر انقلاب اسلامی از مجموعه درمانی عنوان کرد: کادر درمان ما  شامل پزشکان، پرستاران، بهیاران، مدیران و … آنچنان ایثارگرانه پای کار مبارزه با این ویروس منحوس آمدند که رهبری در پیام نوروزی امسال این زحمات و تلاش ها را مایه عزت و آبرو دانستند و مژده پاداش الهی را دادند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها