مدیر مرکز آفرینش های هنری سپاه ثارالله خبر داد؛

رونمایی از کتاب گویای «حسین پسر غلامحسین» و انیمیشن «مردی به نام سلیمانی»

محمدرضا ابراهیمی گفت: کتاب گویای «حسین پسر غلام‌حسین» با همکاری بنیاد حفظ آثار ونشر ارزش‌های دفاع مقدس و با گویندگی زهرا استاد نارویی، بنت‌الهدی ابراهیمی و محمدرضا ابراهیمی تولید شد.
کد خبر: ۴۱۲۱۸۶
تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۳۹۹ - ۲۳:۱۴ - 22August 2020

«محمدرضا ابراهیمی» مدیر مرکز آفرینش های هنری سپاه ثارالله در گفت‎وگو با خبرنگار دفاع‌پرس با اشاره به رونمایی کتاب گویای «حسین پسر غلام‌حسین» توسط مرکز آفرینش‌های هنری سپاه ثارالله استان کرمان اظهار داشت: کتاب گویای «حسین پسر غلام‌حسین» شرح زندگی شهید«محمدحسین یوسف الهی» با همکاری بنیاد حفظ آثار ونشر ارزش‌های دفاع مقدس با گویندگی زهرا استاد نارویی، بنت‌الهدی ابراهیمی و محمدرضا ابراهیمی تولید شد.

وی با بیان اینکه طبق وصیت شهید سپهبد «حاج قاسم سلیمانی»، پیکر ایشان در جوار مزار شهید یوسف الهی دفن شد و همگان به دنبال شناخت شخصیت این شهید بزرگوار بودند، ادامه داد: «حسین پسر غلامحسین» یا همان شهید یوسف الهی، عارف لشکر 41 ثارالله بود و سردار دلها به این شهید علاقه ی زیادی داشتند.

رونمایی از کتاب گویای «حسین پسر غلامحسین» و انیمیشن «مردی به نام سلیمانی»/// در حال ویرایش

ابراهیمی افزود: با توجه به استقبال مردم از کتاب «حسین پسر غلامحسین» تصمیم گرفته شد متن کتاب به یک کتاب صوتی تبدیل شود و در مدت چهار ماه خوانش کتاب انجام شد.

وی با بیان اینکه شهید یوسف الهی از آغاز جنگ عراق علیه ایران در لشکر 41 ثارالله در واحد اطلاعات و عملیات به فعالیت ادامه داد و بعدها این شهید بزرگوار به عنوان جانشین فرمانده این واحد انتخاب شد و در بیست وهفتم بهمن سال 1364 در بیمارستان لبافی‌نژاد تهران به شهادت رسید.

مدیر مرکز آفرینش های هنری سپاه ثارا... استان کرمان تصریح کرد: کتاب «حسین پسر غلام‌حسین» در پنج فصل با عناوین به روایت مادر، به روایت همرزمان، دوری و فراق تا آخرین دیدار به روایت مادر، شهادت به روایت همرزمان و خانواده شهید و عکس‌ها، یادداشت‌ها و مستندات توسط مرکز حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس سپاه ثارالله منتشر شده است.

وی به رونمایی از تیزر انیمیشن سینمایی «مردی به نام سلیمانی» در آینده‎ای نزدیک اشاره کرد و گفت: فیلمنامه و سناریوی این فیلم در حال اتمام است و انشاءالله به فضل الهی و عنایت سردار دلها، به صورت انیمیشن سه بعدی تولید خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها