چهل‌سالگی سرو/ وصیت‌نامه شهید فرهنگ بویاقچی:

نماز و احکام الهی را همیشه در میان خود زنده نگه دارید

در وصیت‌نامه شهید فرهنگ بویاقچی آمده است: به برادرانم توصیه می‌نمایم که نماز و احکام الهی را همیشه در میان خود زنده نگاه دارند زیرا باید از گذر زمان عبرت گرفت، همه ما رفتنی هستیم و پس بدون توشه سفر کردن کار عاقلانه نیست.
کد خبر: ۴۱۲۲۸۷
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۵:۳۱ - 24August 2020

نماز و احکام الهی را همیشه در میان خود زنده نگه دارید

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ارومیه، شهید فرهنگ بوياقچی، فرزند نقی در اول فروردین ۳۵ در سراب به دنیا آمد و در ۲۱ فروردین ۶۶ در عملیات کربلای ۵ در شلمچه خوزستان به شهادت رسید.

در وصیت‌نامه این شهید آمده است:

بسم الله الرحمان الرحيم

إن الله يحب الدين يقاتلون فی سبيله صفاً كأنهم بنيان مرصوص

«همانا خدا آن مؤمنان را كه در صف جهاد با كافران مانند سد آهنين همدست و پايدارند بسيار دوست می دارد، گويا ايشان بنائي استوار ساخته شده است.»

با سلام به حضور امام و امت حزب‌الله و شهيدپرور و درود بيكران به شهدای صدر اسلام و كربلای ايران و لبنان، و نمی‌دانم وصيت خود را چگونه آغاز كنم و اينكه از چه بگويم.

آخر زبان قاصر بوده و زياد نمی‌توانم اظهار نمايم كه من شهيد خواهم شد، زيرا خود را در آن حد و لياقت نمی‌بينم و از طرفی هم اين نوع پندار گناهی شمرده می شود، زيرا نااميدی است از الطاف بيكران الهی.

طبعاً هر رزمنده‌ای خواسته‌ای دارد و آرزويی كه می خواهد بازماندگانش بدانند و با توفيق الهی آن را به جا آورند و در مرحله اول از خدای تباری و تعالی می‌خواهم كه بعد از من گناهانم را ببخشد و به اين حقير ناچيز و گناهكار توان اين را بدهد كه هر مسلمان و رزمنده حقيقی تكليف خود را كه امروز از واجبات(جنگ)  می باشد به نحو احسن انجام دهم.

اگر فرجی حاصل شد و به ديدار حق تعالی مشرف شديم از خانواده ام عاجزانه می خواهم كه با بی تابی مانع لطف الهی نشوند و دل دشمنان را شاد نگردانند و از طرفی هم فراموش نكنيد كه خداوند ما را امتحان می‌كند.

خصوصاً در اين زمان تمام ملت در حال امتحان دادن می باشند و در اين مسير هم عده ای دانسته و ندانسته به عزيزانی كه در قتل و قربانگاه كربلای ايران مردانه جان فدا می كنند خنجر و نيش زبان می زنند، آنها بايد بدانند كه از عذاب و قهر خداوند در امان نخواهند بود، دست انتقام الهی گلوی آنها را خواهد فشرد.

از شما می خواهم همچو زينب(س) صبور و يتيم داری كنيد و از بدگویی و شماتت ديگران هراسی به دل راه ندهيد، خداوند با ماست.

 بچه هايم علی و سعيد را تربيت اسلامی و خواندن نماز و قرآن گوشزد نمايد و از همه نزديكان و آشنايان حلاليت می طلبم و اميدوارم كه مرا ببخشند كه سخاوت از ايمان است و مطلب ديگر اينكه اسلحه كمری ام را تحويل حفاظت اطلاعات قرارگاه داده و مقدار هزار تومان در بانک قرض‌الحسنه دارم كه بخشيده ام جهت كمك رسانی به رزمندگان.

در پايان آرزوی سلامتی برای امام و پيروزی جهت دين اسلام و ذلت برای دشمنان اسلام و از پدرم حلاليت می خواهم و همچنين از همسرم كه بايد صبر و مقاومت بيشتری داشته باشد كه قرآن كريم می فرمايد: إن الله يحب الصابرين، خداوند دوست دارد صابران و صبر بيشتر كنندگان را.

شما بعد از اين بيشتر در معرض امتحان الهی خواهيد بود، هوشيار باشيد و خود را ارزان مفروشيد، به برادرانم توصيه می نمايم كه نماز و احكام الهی را هميشه در ميان خود زنده نگاه دارند زيرا از گذر زمان عبرت گرفت، همه ما رفتنی هستيم و پس بدون توشه سفر کردن كار عاقلانه نيست.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار